Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: V-Power “Racing”

01 sep 2020 11:10

Voor de niet direct injectie zou het ook de inlaatkleppen kunnen reinigen. Vernevelde brandstof komt daarlangs de cilinder in.

Dat is tevens ook een nadeel van de directe injectie dat het allemaal meer aankoekt. Zeker als er korte stukjes worden gereden. Hebben alle merken last van. Porsche met DFI ook. Gaat met het voortschrijden der kilometers wel meer voorkomen.

Re: V-Power “Racing”

01 sep 2020 13:40

Pondje schreef:Kan deels tussen de oren zitten, maar 400km op een halve tank had ik nog nooit gehaald hoor :ba: :cheers: :drive: :salut: :salut:


Als ik met de Porsche gaat rijden mag ik blij zijn dat ik 400km met een volle tank haal :mrgreen:

Re: V-Power “Racing”

01 sep 2020 15:30

Pondje schreef:Kan deels tussen de oren zitten, maar 400km op een halve tank had ik nog nooit gehaald hoor :ba: :cheers: :drive: :salut: :salut:


Hoe heb je dat gemeten :?:

400 km gereden en toen de wijzer op het midden gespot, of 400 km gereden en (niet?) vol afgetankt?

Ik weet niet wat je normale verbruik is ... maar 10% verschil in verbruik ga je MI niet redden door andere brandstof alleen :idea:

Re: V-Power “Racing”

01 sep 2020 15:40

Thuis afgetankt en kwam neer op 38L na 450km! :drive:
Vindt ik abnormaal zuinig en had ik nog nooit gehaald hoor :D

Re: V-Power “Racing”

16 dec 2020 21:21

Chip met dual map ingebouwd. Schakelaar eenvoudig gemonteerd onder de stoel. Het schakelen werkt! Ter plaatste werd door Patrick (Kappi2907) de 964 uitgelezen.
Dit weekend rijden met de 964, ik ben benieuwd.
Plaats een reactie