Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
22 nov 2005 18:40
Het was toch de remschijf.Mag gewoon nog verder rijden tot volgende week,dan nieuwe erop.grts
22 nov 2005 18:52
Bingo
22 nov 2005 19:27
911-lover schreef:Bingo

Te laat, ik had eerder bingo.Ik zie de hoofdprijs wel komen
22 nov 2005 21:22
basil schreef:Het was toch de remschijf.Mag gewoon nog verder rijden tot volgende week,dan nieuwe erop.grts
en nog steeds trillen terwijl je niet aan het remmen was?
23 nov 2005 13:15
Ja ik vond het ook raar dat als ik niet meer aan het remmen dat het nog trilde.Maar hij zei dat dat mijn remblokken waren die bleven plakken.grts
23 nov 2005 13:55
en waar blijven die dan wel aan plakken als je nog rijdt???
23 nov 2005 15:21
Het moet zijn dat ik toch nog een beetje aan het remmen was.Want ik kwam van een hoge snelheid naar stilstand op pechstrook.Toen ik weer vertrok was het onmiddelijk gedaan.grts
23 nov 2005 15:21
basil schreef:Ja ik vond het ook raar dat als ik niet meer aan het remmen dat het nog trilde.Maar hij zei dat dat mijn remblokken waren die bleven plakken.grts
en dubbel bingo.
Die blijven dan aan de schijven plakken

911-lover die eerder schreef:Ik denk ook aan de remschijf of beschadigde remblokken
23 nov 2005 17:28
Is waarschijnlijk die schijf roodgloeiend geweest en daardoor kromgetrokken, en ook als je dan je rem los laat blijft deze volgens mij nog behoorlijk slingeren totdat hij weer fatsoenlijk heeft kunnen afkoelen

En dat blijven plakken van de blokken is dan het schuiven in de remklauw dat stroef verloopt door de hoge temperatuur. Lijkt mij een koelingsprobleem van de remmen dat zich weer zou kunnen herhalen.