Hoi Erik,
Ik zag gisteren toevallig dit bericht staan (wie zoekt er nu vaak op zijn kenteken) en heb meteen een profiel aangemaakt.
Je raad het misschien al, ik ben de eigenaar van de 924 met het genoemde kenteken.
Ik zit inderdaad ook op het porsche 924 forum maar daar was ik al een tijd niet meer zo actief.
Ik heb de auto als eerste auto aangekocht in oct 2014. Eerst een jaar op de naam van mijn vader, een jaar later op mijn naam.
De auto is ooit, ik denk nadat uw oom hem in bezit heeft gehad, overgespoten met parelmoer wit.
Ik sleutel zelf aan de auto en probeer hem dan ook zo goed mogelijk op de weg te houden. Helaas heb ik wel een keer het blok moeten vervangen, maar dat zie ik maar als een leerervaring.
Toevallig heb ik een maand geleden op
het porsche 924 forum een post gemaakt over het verlagen van de auto.
Ik zit nog niet direct te er aan te denken om de auto te verkopen maar ik vindt het wel erg leuk om meer over het verleden van de auto te leren.
Daarom zal ik je ook een PB sturen dan kunnen we eventueel via andere kanalen contact leggen.
In mijn prive album heb ik een aantal foto's geüpload van de auto gedurende de tijd dat ik hem in mijn bezit heb.
"Je kunt de prive albums van andere gebruikers bekijken, door op de link in hun profiel (of bij hun berichten) te klikken"
Als het goed is kan men daar op doorklikken

.