grote verandering maar in beleving het zelfde genot
Auteur
Bericht
AvH
Re: grote verandering maar in beleving het zelfde genot
Mag ik vragen wat je afweging was voor een 992/1 t.o.v. 991/2 GT3 touring?
_________________________________________ Wat niet is kan nog komen
27 nov 2025 17:28
rob964.c4
ex 964.c4
ex donkervoort
Assendelft
Ik vind de neus gaten in de voor klep net wat mooier en het interieur in deze sprak mjj heel erg aan
Ik weet dat de 991.2 misschien licht voetiger aanvoelt en meer beleving geeft Ik heb niet met een 991 gereden maar heb toch de keus durven maken
Wat betreft de vraag over comfort Ik vind de kuipjes heerlijk zitten maar en ook niet heel lang met 176 cm Tijdens snelweg cruisen zijn de banden volgens mij het meest hoorbaar De radio is trouwens diep triest daar zit geen klank in Alleen in de auto kan je nog wat hard zetten maar met iemand erbij kan de radio beter uit want je hoort alleen wat hoge tonen
_________________________________________ remmen is angst
27 nov 2025 20:56
heuer
West Friesland
Mooi man, geniet ervan !
27 nov 2025 22:07
Tilt!
Grashulations!! Mooie kleur ook
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
27 nov 2025 22:26
e_930_T
Van harte gefeliciteerd, wat een prachtige Porsche en wat supergaaf om hem met je vader op te kunnen halen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum