Re: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente
 |  |  |
 | Bdog schreef: Wat een lachwekkende (en ook enigszins naïeve) vergelijking met ondernemers hier zeg  Dit zijn grotere dealers die miljoenen omzet draaien, de mensen die erover gaan staan daarom op een payroll. Denk je echt dat zij er naar streven om 100% tevredenheid te realiseren? De (financiële) impact van een enkele ontevreden klant is minimaal, daarom is jouw/jullie vergelijking met "ondernemers" op z'n minst bijzonder te noemen. Wat ik ook bijzonder, en misschien wel het meest kwalijk, vind is dat je door bovenstaande de (nare) ervaringen van andere forumleden bagatelliseert. Wat mij betreft zijn er daarom drie opties voor dit forum: Of 1. Je staat TC's toe om ook hun vervelende ervaringen bij dealers te delen; of 2. Je verbied TC's om ervaringen over dealers te delen; of 3. Staat het toe en verbied ontkrachten. Ik zou voor optie 3. kiezen. Niemand gaat hier voor de lol, of als eerste punt, hun negatieve ervaringen delen. Als je het bij voorbaat vanwege "slechte houding' oid niet gelooft. Sta het dan überhaupt niet toe om over dit soort ervaringen te posten.. |  |
 |  |  |
Denk niet dat je de zaak mag veralgemenen, het gaat om individuele zaken.
Ik heb een heel slechte ervaring met pordon, het kan heel goed zijn dat de grote meerderheid goede ervaringen heeft!
Net zoals met PCT!
Maar een forum is toch een vrije plaats waar mensen hun ervaringen mogen delen!
Het gaat hier toch over ervaringen die toch met onze Hobby te maken heeft!
Het is aan de lezer om zelf een oordeel erover te hebben!
Ik ben er vrij zeker van dat de meeste ondernemers hun stinkende best doen!
Maar ondernemen is er niet uit sociale overwegingen maar om omzet te draaien, om winst te maken!
Irrelevant hoeveel omzet je draait, dat is geen maatstaf om te bepalen of een bepaalde zaakvoerder het goed voor heeft met een bepaalde case!
Wil niet zeggen dat dezelfde zaakvoerder het met andere cases, het ook zo afhandelt!