Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 14 feb 2026 1:11

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Van dit soort details word ik dus erg blij.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Taycan CT 4S, ex 997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Van dit soort details word ik dus erg blij..
De titel zegt het al, ik word erg blij van details.. Zo heeft mijn detailer de ruitenwisserkap in metallic zwart gespoten en de playmobil auto van mijn oudste zoon in dezelfde kleur als de Taycan.. :cheers: Het zijn de kleine dingen die het hem maken vind ik

Kan mijn detailer overigens ook doen voor anderen, het spuitwerk gebeurt in zijn pand. Laat maar weten als er interesse is.

Ik ben sowieso bezig met het opzetten van een detail middag bij mijn detailer voor de ins en out van detailen (die we een paar jaar geleden ook al hebben gehad), info volgt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

13 feb 2026 22:06
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 C4 GTS, 944 Safari Ex: Panamera S E-Hybrid
Zaanstad
Bericht Re: Van dit soort details word ik dus erg blij..
"mijn detailer". De luxe :D
Ik zou ooit hoogstens over "een detailer" kunnen spreken. Jouw zin klinkt alsof je een goede band hebt en "al je Porsches" daar laat onderhouden. Top. Ik ben zwaar jaloers :mrgreen:

13 feb 2026 23:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Taycan CT 4S, ex 997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Van dit soort details word ik dus erg blij..
Oh, ik bedoelde het inderdaad als dat hij een goede vriend van mij is en ook degene die al mijn P’s door de jaren heen onder handen heeft genomen (en van vrienden en meerdere van hier). Maar goed, ben dus erg blij met hem en zijn werk, hij snapt mijn afwijking voor details en gaat zelf zo mogelijk daarin nog verder. De spuiter die bij de/mijn detailer werkt, werkt nu ook aan een 1:18 schaalmodel van een Taycan die zoveel als mogelijk wordt opgebouwd als de mijne (dus spuiten in mijn kleur, zelfde stickers op de zijkant, werkende verlichting etc). Die komt dan mooi in de vitrinekast te staan

13 feb 2026 23:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]