Als iemand die je een klein beetje kent (denk ik), my 2 cents waar je verder niets aan hebt.
1. Je krijgt eerder spijt van de beslissingen die je niet genomen dan die je wel genomen hebt.
2. Als het geen Porsche is, doe je je daily’s toch na max 1.5 jaar weg. Zelfs een parel als de BMW 1M coupe.
3. Zo’n auto ga je niet in de pekel rijden dus er zal altijd een autootje naast komen (als het niet die van TOTMBO is). Of misschien nog een Giulia 105?
4. Ik zou wel wachten tot de juiste spec voorbij komt en ook zeker buiten de landsgrenzen zoeken. Bezit is einde van het vermaak.
5. Voor de ritjes die we samen doen is de 993 4S al vaak erg breed, dat wordt met een 991 of 992 niet minder.
6. Ga gewoon proefrijden in een 992 EN een 991. Zou heel goed kunnen dat de een je wel bevalt, de ander niet. Of wellicht vallen beide zwaar tegen en mis je het unieke 993 gevoel. Je bent kieskeurig genoeg.
7. Wat zeggen die zonen van jou? Die hebben vaak ook goede ideeën (en kennis van zaken)! Gaat L mee met de proefrit?
8. Ik zou proberen de 993 te houden en de BMW in te ruilen voor iets ander vets. Er is zoveel moois voor rond de ton.
9. Al eens gedacht aan een 997 Touring te bouwen? Je houdt wel van een projectje. Maar is natuurlijk niet hetzelfde als the real deal.
10. YOLO!