Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 mei 2026 22:30

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Luxe probleem. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
981 Boxster S
Bericht Re: Luxe probleem.
Als iemand die je een klein beetje kent (denk ik), my 2 cents waar je verder niets aan hebt.
1. Je krijgt eerder spijt van de beslissingen die je niet genomen dan die je wel genomen hebt.
2. Als het geen Porsche is, doe je je daily’s toch na max 1.5 jaar weg. Zelfs een parel als de BMW 1M coupe.
3. Zo’n auto ga je niet in de pekel rijden dus er zal altijd een autootje naast komen (als het niet die van TOTMBO is). Of misschien nog een Giulia 105? :mrgreen:
4. Ik zou wel wachten tot de juiste spec voorbij komt en ook zeker buiten de landsgrenzen zoeken. Bezit is einde van het vermaak.
5. Voor de ritjes die we samen doen is de 993 4S al vaak erg breed, dat wordt met een 991 of 992 niet minder.
6. Ga gewoon proefrijden in een 992 EN een 991. Zou heel goed kunnen dat de een je wel bevalt, de ander niet. Of wellicht vallen beide zwaar tegen en mis je het unieke 993 gevoel. Je bent kieskeurig genoeg.
7. Wat zeggen die zonen van jou? Die hebben vaak ook goede ideeën (en kennis van zaken)! Gaat L mee met de proefrit?
8. Ik zou proberen de 993 te houden en de BMW in te ruilen voor iets ander vets. Er is zoveel moois voor rond de ton.
9. Al eens gedacht aan een 997 Touring te bouwen? Je houdt wel van een projectje. Maar is natuurlijk niet hetzelfde als the real deal.
10. YOLO!

20 mei 2026 17:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 4S
2000 gtv schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
De 992 GT3T.
Jij was toch anti VAG? 992 weer stuk meer VAG dan een 991.2 :study:

O ja, nou laat maar zitten dan :mrgreen:

20 mei 2026 20:34
Profiel
993 4S
Exc schreef:
Als iemand die je een klein beetje kent (denk ik), my 2 cents waar je verder niets aan hebt.
1. Je krijgt eerder spijt van de beslissingen die je niet genomen dan die je wel genomen hebt.
2. Als het geen Porsche is, doe je je daily’s toch na max 1.5 jaar weg. Zelfs een parel als de BMW 1M coupe.
3. Zo’n auto ga je niet in de pekel rijden dus er zal altijd een autootje naast komen (als het niet die van TOTMBO is). Of misschien nog een Giulia 105? :mrgreen:
4. Ik zou wel wachten tot de juiste spec voorbij komt en ook zeker buiten de landsgrenzen zoeken. Bezit is einde van het vermaak.
5. Voor de ritjes die we samen doen is de 993 4S al vaak erg breed, dat wordt met een 991 of 992 niet minder.
6. Ga gewoon proefrijden in een 992 EN een 991. Zou heel goed kunnen dat de een je wel bevalt, de ander niet. Of wellicht vallen beide zwaar tegen en mis je het unieke 993 gevoel. Je bent kieskeurig genoeg.
7. Wat zeggen die zonen van jou? Die hebben vaak ook goede ideeën (en kennis van zaken)! Gaat L mee met de proefrit?
8. Ik zou proberen de 993 te houden en de BMW in te ruilen voor iets ander vets. Er is zoveel moois voor rond de ton.
9. Al eens gedacht aan een 997 Touring te bouwen? Je houdt wel van een projectje. Maar is natuurlijk niet hetzelfde als the real deal.
10. YOLO!

Goh, ik zou willen dat je zulke verstandige teksten ook op je werk uitsloeg :lol:

20 mei 2026 20:38
Profiel
993 4S
Maar als antwoord;
1- Zeker
2- Klopt
3- Denk ik wel
4- Maar dan wordt inruilen veel ingewikkelder, en ik wil garantie
5- Klopt ook maar mijn ego is te groot om door een kapper losgereden te worden.
6- Eens
7- Die vinden een GT3 prachtig. Helaas gaat de verkoper mee tijdens de proefrit.
8- Giulia Q?
9- Zeker, stond een tijd lang een Ruby 997 GT3-2 te koop in Zweden met alleen een ducktail. Prachtig ding, maar veel te duur.
10- :drive:

20 mei 2026 20:45
Profiel
993 4S
85104

85105

Maar dan zonder ducktail 8)

20 mei 2026 20:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3