Ik ben definitief een sentimentele ouwe zak geworden.
Afgelopen weekend 3 dagen door de Ardennen/Luxemburg/Eifel gereden met het vaste groepje van mn broer in zn Alfa GT en medeforummer Exc in zn Boxster.
2 dagen regen en 1 dag droog en zonnig. Ouderwets genoten van mn 993tje. Dat ding doet nog steeds alles goed, zonder een krimp te geven. Ik kan er geen afscheid van nemen.
De eerste dag was wel een beetje spannend met Cup 2s in de regen, maar gaandeweg zat de snelheid er toch weer goed in. De Boxster kan ik niet meer bijhouden, dus dat is wel een deukje in mn ego, maar daar moet je eigenlijk wel mee om kunnen gaan als je 63 bent
Conclusie is dus dat de 993 blijft. Nog even overwogen om de GT3 er bij te nemen, maar dan gaat er wel erg veel geld in de hobby zitten.
Bovendien belandt de 993 dan op een zijspoor en dat is dus niet de bedoeling.
Ben overigens wel onder de indruk van de Differs Group. Kende ze nog niet, maar zijn echte liefhebbers met het Porsche hart op de juiste plek.
Hele fijne mensen om zaken mee te doen, hoewel het dus in dit geval niet zover gekomen is.
Ga dus aan de slag met het verbeteren van de 993. Allereerst de schokdempers. In de Ardennen was het geen pretje met die waardeloze wegen. Stukje in de Boxster meegereden en dan merk je wel wat goede schokdempers doen.
Wordt vervolgd.