29 jan 2006 18:52
Double G schreef:Iemand die zij Kadett aanbiedt voor herstel mag toch op dezelfde kwaliteit rekenen als iemand die zijn P brengt? Wie weet heeft zo'n man/vrouw al z'n spaarcentjes aan die auto uitgeven en is hij/zij er net zo trots op als wij op onze P!![]()
29 jan 2006 19:15
29 jan 2006 21:24
29 jan 2006 23:05
29 jan 2006 23:07
tanis010 schreef:...ondanks dat de auto ruim vier weken is weggeweest...
29 jan 2006 23:58
Nicolò schreef:tanis010 schreef:...ondanks dat de auto ruim vier weken is weggeweest...
Voor zover mij bekend is deskundig herstel van behoorlijke schades eerder een kwestie van 4 dagen dan van 4 weken!
30 jan 2006 8:33
ome piet schreef:Nicolò schreef:tanis010 schreef:...ondanks dat de auto ruim vier weken is weggeweest...
Voor zover mij bekend is deskundig herstel van behoorlijke schades eerder een kwestie van 4 dagen dan van 4 weken!
Bij een massaproduct wel,bij een Porsche ligt de onderdeelvoorziening wat anders..
30 jan 2006 16:57
WdePundert schreef:Nicolò schreef:WdePundert schreef:Ook ik word inderdaad nieuwsgierig als ik dit soort opmerkingen lees (Niet naar Hoogenboom!). Toch, en dat is hier op het forum al eerder gesteld, moet dit soort discussies niet publiekelijk gevoerd worden. PB-en is dan een betere oplossing.
Nou Pieter, kom op met dat PB'tje!
30 jan 2006 17:08
30 jan 2006 17:14
30 jan 2006 17:21
30 jan 2006 17:21
30 jan 2006 18:06
Harley schreef:Ben benieuwd of Hoogenboom ook meeleest en reageert.
30 jan 2006 18:14
John4S schreef:Harley schreef:Ben benieuwd of Hoogenboom ook meeleest en reageert.
Ik heb ze uiteraard zojuist gesproken, want als er 1 ding is wat mij intrigreerde is het van de brug af donderen.
Maar zij konden nog zeer goed herrineren dat er op die cabrio van Pieter een roepie roepie alarm zat, met een (jaja) zelfstartende functie, enfin niet goed te praten, maar bij activeren van het Alarm is ie aan de rol gegaan.
Verder was er meer aan de hand (levertijd 964 onderdelen, aangeleverde staat etc. etc.), maar we moeten hier niet in datails gaan treden.
Hoogenboom geeft garantie op hun reparaties, ook de schadeherstel.
Als je niet tevreden bent, dan moet je ten alle tijden terug gaan, en worden, zoals overal in Nederland, de klacht opgelost.
Pieter..........mijn advies, rijd is bij die jongens langs.....
30 jan 2006 18:14
30 jan 2006 18:20
anton964 schreef:hallo
hoho er waren geen problemen met de levring van de onderdelen.
het gaat op de manier waarop.als je daar in je schilders pakje binnen komt.word je niets sirieus genomen.en denken ze daar heb je er weer zoeen die alleen maar komt kijken.
dit is niet zomaar van een keer maar van drie keer kan geen toeval zijn.
ga maar een naar leusden daar krijg je gelijk koffie en ben je welkom.
zelf als je zomaar komt kijken.
Ik weet hoe ik het moet zeggen maar je voelt het gewoon.
anton964
30 jan 2006 18:22
Pieter schreef:John,
Je wordt gewoon niet serieus genomen, echt niet!!! Pieter...
30 jan 2006 18:24
30 jan 2006 18:48
John4S schreef:Pieter schreef:John,
Ik heb ervaring genoeg in mijn leven, en heb behoorlijk wat meegemaakt her en der, maar als er 1 ding is wat ik ervaar bij Hoogenboom, is dat ik en velen met mij daar zeer serieus genomen wordt, nogmaals gaat er is heen, Harrie heeft de koffie voor je klaar (zoals ie ook voor die 230 deelnemers had tijdens de nachtrit van de NPC![]()
![]()
).
Als je mij niet gelooft, dan neem je mij niet serieus.
John...
.
30 jan 2006 18:48
John4S schreef: Harrie heeft de koffie voor je klaar (zoals ie ook voor die 230 deelnemers had tijdens de nachtrit van de NPC![]()
![]()
).
Oja voor de goede orde, Hoogenboom heeft nog nooit 1 euro aan mij verdient, domweg....ik heb er nog nooit wat gekocht, en toch kom ik er graag.
30 jan 2006 18:49
Pieter schreef:John4S schreef:Pieter schreef:John,
Ik heb ervaring genoeg in mijn leven, en heb behoorlijk wat meegemaakt her en der, maar als er 1 ding is wat ik ervaar bij Hoogenboom, is dat ik en velen met mij daar zeer serieus genomen wordt, nogmaals gaat er is heen, Harrie heeft de koffie voor je klaar (zoals ie ook voor die 230 deelnemers had tijdens de nachtrit van de NPC![]()
![]()
).
Als je mij niet gelooft, dan neem je mij niet serieus.
John...
Ik ben toch hopelijk duidelijk genoeg, ik wil u graag heeeel graag serieus nemen maar ik ben daar al zo vaak geweest ik heb een druk leven en gooi in mijn ogen mijn tijd daar weg en zit echt niet op automaat koffie te wachten!!!! Moet ik nu dan voor de min. 6 e keer daar naar toe gaan, weer een afspraak maken, weer mijn auto brengen en weer een of ander jippie aanhoren????? Sorry hoor maar daar heb ik echt geen zin in, ze hebben zo ontzettend veel kansen gehad om het goed te maken, echt waar!!!! Sorry maar het lijkt mij volkomen nutteloos!!!!
Pieter...
30 jan 2006 19:16
30 jan 2006 19:31
30 jan 2006 21:41