17 apr 2006 1:00
17 apr 2006 2:15
Anton schreef:Hoe kom je bij dit soort onzin? Het routine onderhoud is juist bij Boxster te overzien.
Anton schreef:Verder kun je zo hard roepen als je wilt dat Boxster straks niks meer waard is maar daar zal b.v. een 912 echt niet meer waard door worden![]()
Anton schreef:Graag ophouden met afgeven op Boxster en 996!
17 apr 2006 19:49
RobMollien schreef:Hallo allemaal...........
Ik heb het even moeilijk met een beslissing.
Heb de goede P gevonden, en zelfs een beste inruilprijs gekregen voor mijn Z3. voor twaalf uur moet ik beslissen........
Eigenlijk weet ik het al)))
Hoe waardevast is een boxster met nederlandse history??
Groet
Rob
17 apr 2006 19:57
17 apr 2006 20:07
P968 schreef:Een 993 is ook niet goedkoop in onderhoud, echter je kunt heel wat repareren voor 8500.-
Veel wijsheid gewenst.
17 apr 2006 20:47
P968 schreef:...Deze modellen kennen nogal wat problemen met de motoren, en dan met name de oliekeerring op de krukas. Porsche heeft dit altijd heel coulant opgelost door meteen een andere motor te plaatsen. (Porsche had ze op voorraad staan hiervoor.) Voor de motoren zelf echter, zijn er nauwelijks onderdelen voorhanden: als er iets stuk gaat aan de motor, dient hij dus in zijn geheel vervangen te worden...
17 apr 2006 20:58
17 apr 2006 23:18
RobMollien schreef:Nog niet gekocht........ Al wil ik wel. Maar ik krijg hem met geen mogelijkheid verzekerd. Ik wil per see All risk. Maar zodra ik Porsche zeg hangen de maatschappijen op![]()
Anders had ik hem vandaag gehaald !!!
Morgen verder bellen.
C.g.u.
19 apr 2006 14:11
Retep968 schreef:Is er iemand hier die werkelijk iets kan zeggen over de waarde-ontwikkeling van de verschillende Porsche-modellen op de lange termijn?
Wel eens gedacht aan 'externe' factoren zoals steeds hogere benzine-prijzen, strengere milieu-eisen, veranderingen in wetgeving voor autogebruik, opkomst van hybride auto's, bio-brandstoffen etc. etc.?
Er is veel gaande op het gebied van autogebruik, zowel op nationaal-, europees- alsook mondiaal niveau.
Dit zou de prijsontwikkeling van 'oudere' Porsches (en alle auto's) wel eens meer kunnen gaan beinvloeden dan bijv. welk model je nu koopt...
19 apr 2006 14:30