Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
01 jul 2006 11:35
Gaaf, Gaaf, Gaaf.......
Wil hem graag bewonderen zodra dit project af is.
01 jul 2006 11:50
DeniS2 schreef:Heeeeel mooi Michael
Vooral je kleurkeuze, wel kleur kap krijg je er eigenlijk op?
Wat betreft de oranje pinkers, niet lelijk
maar als ik deze zie

snap ik de keuze voor blanke pinkers wel
Monteer je ook van die bescherm gaasjes ervoor?
We hopen voor jou op een mooie nazomer

De kleur van de [stoffen] kap zou oorspronkelijk camelbruin worden. Maar omdat de motor een stuk duurder is uitgevallen dan begroot moet ik misschien voor een goedkopere [zwarte kunststof] kap kiezen, want ik zit behoorlijk aan m'n budget. Ik heb de volledige tonneau, en de het originele model zijruitjes al geschrapt [worden gewoon van krasvrij kunstof glas] om binnen het budget te blijven. Maar goed, dat zijn van die dingetjes die je later er eventueel nog op kan laten zetten. De roostertjes voor de koplampen zijn inderdaad wel grappig, misschien ook iets voor later.
01 jul 2006 13:14
Die roostertjes zijn verboden in Nederland.Even ter info.
Een vriend van mij die rally's reed met een 356-A is er destijds mee aangehouden!
01 jul 2006 13:48
Erick schreef:Die roostertjes zijn verboden in Nederland.Even ter info.
Een vriend van mij die rally's reed met een 356-A is er destijds mee aangehouden!
Weet je dan ook wat de reden van het verbod is?
01 jul 2006 14:07
Begint er echt goed uit te zien.
Maar de Amerikaanse lampen vooraan, is dat een bewuste keuze?
01 jul 2006 20:00
Michael,
Wordt inderdaad een beauty. Kleur vind ik overigens ook helemaal geweldig. Jammer dat je op het moment enige consessies moet doen vanwege het budget. Maar zoals je al aangeeft kun je toch op een later tijdstip nog veranderingen doorvoeren. En een zwarte kap zal hem ook zeker niet lelijker maken hoor

Het blijft een toppertje.
Succes met het verdere verloop. En hopen op een HELE mooie nazomer.
01 jul 2006 23:00
Erick schreef:Die roostertjes zijn verboden in Nederland.Even ter info.
Ik heb jarenlang met die roostertjes rondgereden op m'n Speedster. Nooit problemen mee gehad. Zelfs een aantal keren aangehouden (routine-controle, alcoholcontrole, etcetera) en er is nooit wat over gezegd.
Binnen de club noemden ze die roostertjes van mijn auto trouwens 'frituurmandjes'
02 jul 2006 6:08
WdePundert schreef:Erick schreef:Die roostertjes zijn verboden in Nederland.Even ter info.
Weet je dan ook wat de reden van het verbod is?
Om eerlijk te zijn niet 100%. Maar volgens mij heeft het te maken met de lichtopbrengst.
02 jul 2006 8:05
Erick schreef:Om eerlijk te zijn niet 100%. Maar volgens mij heeft het te maken met de lichtopbrengst.
Kan niet waar zijn ..... want zou geen enkele 356 of
911 t/m 964 de weg op mogen
02 jul 2006 8:58
Volgens mij worden er zelfs Land en Range Rovers ed af fabriek geleverd met dergelijke mandjes

Moet dus kunnen mi. Maar je weet het nooit in dit land der overvloedige regelgeving
02 jul 2006 11:20
Gaat er heel mooi uitzien!
Ook ik heb respect voor de manier waarop je dit aanpakt....
Laten we hopen dat je spoedig van deze prachtige P mag genieten
03 jul 2006 22:25
Top! Mooi dat elfenbein!
05 jul 2006 9:02
Foto's zien er erg goed uit! En wat de andere mensen al gezegd hebben: een hele mooie kleur!
Bij mij zitten er ook blanke knippers op, trekkken wat minder de aandacht, heb er ook witte lampjes inzitten. Ze hebben bij mij 2 functie's: stadslicht en knipperlicht. Bij de APK gaat het nog steeds goed, zal bij jou straks ook geen probleem zijn.
De roostertjes werden oorspronkelijk geplaatst op de Carrera. Dat zou betekenen dat je ook nog wat extra luchtroosters in de motorklep moet hebben. Ze zijn trouwens verschrikkelijk duur.
Ik hoop voor je dat je in de nazomer lekker kunt gaan toeren met de speedster.
05 jul 2006 10:09
normaal ben ik toch wel een redelijke originaliteitsfreak, maar die koplampbeschermers vind ik toch echt té veel op frietmandjes lijken.
Zo kun je alles wel gaan beschermen, zolang je er geen rally's meer rijdt, zo ik er niet van die dingen op zetten
Maar jouw speedster is nu al super mooi, ben erg benieuwd naar het eindresultaat
05 jul 2006 10:33
Heb die 'frituurmandjes' veel in Amerika gezien. Dacht dat het tegen het breken van het glas bij steenslag was (misschien is dat ook wel zo)...
Volgens mij zitten ze daar vaak ook op niet-carrera modellen. Puur ter bescherming (net als ze vaak zo'n lelijke lederen hoes over de neus hebben zitten)
Ziet er gaaf uit iig op de foto's!
05 jul 2006 23:03
leuk dat je een foto van mijn speedster (grijze gelcoat) op je site hebt staan groeten en veel bouwplezier, Hans
07 jul 2006 20:49
Nu zie je het echt vorderen.
Met wat geluk heb je er deze zomer toch nog je rijplezier van
07 jul 2006 21:20
Prachtig project. Volg het met plezier.
Grn
Rufie.
08 jul 2006 11:59
Update!!! Constructie van 't dashboard,

08 jul 2006 12:02
Waaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwww
08 jul 2006 17:49
Mooie kleurencombinatie!
08 jul 2006 18:37
Het begint nu echt te lopen. Elke week weer een update met nieuwe onderdelen die bevestigd zijn.
Wederom, mooie combinatie van kleuren. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.....
Wat een gaaf project!!!!!
09 jul 2006 0:26
Zo zeg dat ziet er goed uit. Daar heb je vast al een hoop plezier van gehad
09 jul 2006 0:27
Mooi hoor!
Dit weekend is hier in de buurt een meeting van kevertjes, waar ook porsches komen, dus vermoed ik 356's, morgen eens een kijkje gaan nemen aangezien er vandaag nog niet veel stond.