Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 16:47



Antwoord op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Mening Porsche rijder over BMW e46 M3? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ben 996 schreef:
Toch blijf ik een 911 fan (de look en het geluid zit in je aders hé)
Misschien komt er nog wel 1 later (maar dan zal het ne speciale zijn)


Ga eens jouw mond met water en zeep spoelen! Alle Porsches zijn speciaal. :evil:


28 okt 2006 20:12
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera 2
LIMBURG (BELGIE)
Bericht 
Wat belieft er U mijn beste ! :evil:

Dit toontje hoort hier niet thuis.

U moet mij niet komen zeggen wat een speciale is ! :twisted:

Ik heb te samen 20 jaar Porsche gereden, kan U dat zeggen ?

U bent een veel schrijver, maar respekteer mensen (ook al hebben ze een andere mening)


28 okt 2006 21:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ben 996 schreef:
En toch na 4 porsches, hebben wij onze Z4 M in bestelling. begin januari zal ie geleverd worden. Heb op francorchamps tijdens de M-days gereden met M5 en Z4 M, en deze konden mij zeer bekoren. Moet zelfs zeggen dat ik erg genoten heb van de motoren en de wegligging.
Toch blijf ik een 911 fan (de look en het geluid zit in je aders hé)
Misschien komt er nog wel 1 later (maar dan zal het ne speciale zijn)


de marketing van BMW heeft zijn werk gedaan :wink:

Veel plezier mer de M :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


28 okt 2006 22:27
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ben 996 schreef:
En toch na 4 porsches, hebben wij onze Z4 M in bestelling. begin januari zal ie geleverd worden. Heb op francorchamps tijdens de M-days gereden met M5 en Z4 M, en deze konden mij zeer bekoren. Moet zelfs zeggen dat ik erg genoten heb van de motoren en de wegligging.
Toch blijf ik een 911 fan (de look en het geluid zit in je aders hé)
Misschien komt er nog wel 1 later (maar dan zal het ne speciale zijn)


Krijg je zeker geen spijt van. Het is een heel ander kaliber auto dan de Porsche maar zo'n enorm beest. Als je ergens mee kan gummen is het wel met de Z4M :wink:


[off topic (of toch niet)]
Zat me net af te vragen waarom een BMW na een aantal jaren in handen van 'verkeerd volk' komt. Ik kwam op de volgende theorie.
BMW's zijn er in grote aantallen en dat heeft ook zijn weerslag op de tweedehands markt. Na een jaar of 5 zie je de prijzen van de luxere BMW's heel hard kelderen waardoor ze binnen bereik van een grote groep mensen komen (inclusief ondergetekende :lol: )
Even door redenerend. Nu het de afgelopen jaren met Porsche ook niet onverdienstelijk gaat, wat zal dat gaan betekenen voor de 996 en latere modellen..... Daar staan er ook nogal wat van te koop en de prijzen zijn door de hoge oplage ook hard gezakt.

hmmmm gauw vergeten deze theorie :!: :twisted:
[/off topic (of toch niet)]
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


28 okt 2006 23:32
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Bepaalde porsche rijders maken zich drukker om mensen dan om auto's. zou me bijna gaan afvragen wat aanstootgevender is, een allochtoon in een BMW of een autochtoon in een Porsche.


29 okt 2006 0:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Ben 996 schreef:
En toch na 4 porsches, hebben wij onze Z4 M in bestelling. begin januari zal ie geleverd worden. Heb op francorchamps tijdens de M-days gereden met M5 en Z4 M, en deze konden mij zeer bekoren. Moet zelfs zeggen dat ik erg genoten heb van de motoren en de wegligging.
Toch blijf ik een 911 fan (de look en het geluid zit in je aders hé)
Misschien komt er nog wel 1 later (maar dan zal het ne speciale zijn)


Krijg je zeker geen spijt van. Het is een heel ander kaliber auto dan de Porsche maar zo'n enorm beest. Als je ergens mee kan gummen is het wel met de Z4M :wink:


[off topic (of toch niet)]
Zat me net af te vragen waarom een BMW na een aantal jaren in handen van 'verkeerd volk' komt. Ik kwam op de volgende theorie.
BMW's zijn er in grote aantallen en dat heeft ook zijn weerslag op de tweedehands markt. Na een jaar of 5 zie je de prijzen van de luxere BMW's heel hard kelderen waardoor ze binnen bereik van een grote groep mensen komen (inclusief ondergetekende :lol: )
Even door redenerend. Nu het de afgelopen jaren met Porsche ook niet onverdienstelijk gaat, wat zal dat gaan betekenen voor de 996 en latere modellen..... Daar staan er ook nogal wat van te koop en de prijzen zijn door de hoge oplage ook hard gezakt.

hmmmm gauw vergeten deze theorie :!: :twisted:
[/off topic (of toch niet)]


Dat zal de tijd moeten uitwijzen, of hij er geen spijt van krijgt. Zonder afbreuk te doen aan de Z4 M, denk ik dat je fout bent, en dat hij er wel deglijk spijt van krijgt. Zo niet, is hij geen echte 911 fan, waar ook niets mis mee is :wink:

Wat het kelderen van die prijzen betreft, dat gebeurt al als je de wagen nieuw uit de garage rijdt, duurt echt geen 5jaar.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


29 okt 2006 0:48
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ben 996 schreef:

U bent een veel schrijver, maar respekteer mensen (ook al hebben ze een andere mening)


Het was maar een geintje, maak je niet zo druk...


29 okt 2006 10:00
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera 2
LIMBURG (BELGIE)
Bericht 
OK, maar je moet je emoticons beter gebruiken. :wink:

Die Z4 M is hoofdzakelijk voor mijn echtgenote, en ja ik zal er ook wel eens mee de boer op gaan.

Wou eerst een Cayman voor haar, maar haar voorkeur ligt bij BMW. Dus, ja mijn vrouwtje heeft ook haar zegje.

De 996 gaat eerstdaags weg en wou zelf deze vervangen door een 997.
Daar dat ik zeer weinige km's deed met deze 3e wagen, ben ik op zoek naar een oldtimer( jaja wel een Porsche). En dan bedoel ik : het zal ne speciale moeten zijn. (heb tijd en zoek rustig)

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik iets gevonden heb.

Groeten,

van een echte Porsche-fan


29 okt 2006 10:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ben 996 schreef:

De 996 gaat eerstdaags weg en wou zelf deze vervangen door een 997.
Daar dat ik zeer weinige km's deed met deze 3e wagen, ben ik op zoek naar een oldtimer( jaja wel een Porsche). En dan bedoel ik : het zal ne speciale moeten zijn. (heb tijd en zoek rustig)

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik iets gevonden heb.

Groeten,

van een echte Porsche-fan


En al iets in gedachten?
Wat bestempel jij als speciaal?
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


29 okt 2006 11:03
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik snap het verhaal en laten we eerlijk zijn jongens, een Z4M, man, dat zijn geen verkeerde auto's hoor! Ik wou dat ik er de hele dag in rond kon toeren, ook graag mee op en neer naar de wintersport, super auto, ik moet het dagelijks vervoer met een A4 TDI doen en zelfs dan voel ik me een bevoorrecht mens!

Oldtimer 911 is een prima idee en ik weet uit ervaring, ook daar kun je best betrouwbaar en redelijk comfortabel mee op stap, vergezeld van het oer luchtgekoelde boxer geluid! 8)

Waar denk je aan? Pre-74? 911 S? Als het een G-model mag zijn staat er bij Wolbert een mooie gele Carrera 2.7 (zelfde motor als de RS, 210 pk!)

Keep us posted en veel fun met die Z4M, zal ook zeker lukken, ben ik van overtuigd!
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


29 okt 2006 11:28
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera 2
LIMBURG (BELGIE)
Bericht 
Bij een bevriend verzamelaar staat een machtig mooi gerestaureerde
911 Carrera RS 3.0 van 1974.

En daar heb ik mijn zinnen op gezet. Maar zal nog wel wat tijd nodig hebben om hem te overhalen.

Dus.......... geduld oefenen


29 okt 2006 12:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Daar zijn er 59 van gemaakt! :shock:

230 pk op 900 kg, man, that's too good to be true! (geweldige spoiler! :wink:)

Zeker weten een originele, of een replica?


Afbeelding

Nu lijk ik wel een vrouw, maar welke kleur is tie, wit? :cool:

DOEN, DOEN, DOEN!!!

Praat de blaren op je tong en na de aanschaf regelen we een druk bezocht Forum uitje om het ding te komen bekijken!
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


29 okt 2006 12:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Als ie origineel is en dus een echte RS dan is het zeker de moeite waard om er alles aan te doen die in je bezit te krijgen. Een echt collectors item.
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


30 okt 2006 0:03
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Precies, maar dat weet de verzamelaar die hem nu in bezit heeft waarschijnlijk zelf ook wel! It's not gonna be cheap! Ik denk zelfs duurder dan een RS...
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


30 okt 2006 0:08
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera 2
LIMBURG (BELGIE)
Bericht 
maak me niet gek !

De man is ernstig ziek en zijn dochter voelt er niks voor, dus....

Hij wil hem aan een liefhebber verkopen, doch we hebben het al over de prijs gehad en deze ligt me voorlopig iets te zwaar op de maag. :?

Maar we praten nog, dus...... :)

Hou je op de hoogte zodra er een doorbraak is :wink:


30 okt 2006 21:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944
Grave
Bericht 
Ja,volmondig JA.

De M-series van BMW zijn wel degelijk een goed alternatief voor Porsche.De E-30 M-3 doet mij echter niet veel,maar dat is de enige uitzondering.

De M-3 E-46 is het overpeinzen waard,maar dat is de E-36 M-3 ook.Dat geldt,wat mij betreft,ook voor de Alpina's en de Hartge's.Mits ze alleen "behangen" zijn met alleen af-fabriek specs.......
Moet niet veel hebben van al die gepimpte rotzooi.........
_________________________________________
Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!


30 okt 2006 21:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ben 996 schreef:
Hij wil hem aan een liefhebber verkopen, doch we hebben het al over de prijs gehad en deze ligt me voorlopig iets te zwaar op de maag. :?


Die persoon is toch niet toevallig van de kanen van Aarschot en heeft buiten deze wagen nog een paar andere oudere wagens (verschillende merken) in zijn bezit :?:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


30 okt 2006 21:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Carrera 2
LIMBURG (BELGIE)
Bericht 
ga nog niet de eigenaar vernoemen = een bekende waal (die bevriend en vennoot is van mijn schoonbroer)

en ja t'is ne witte (en ik wil er wel een tijdje mee blijven zitten), als ik tenminste akkoord raak.


31 okt 2006 21:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Gewoon een vraagje.
Ik heb ooit een wagen moeten leveren in die omgeving.
Die man had een paar pareltjes als verzameling en 2 oudere witte 911 exemplaren (RS en RSR) maar ik weet niet of ze echt of replica's zijn.
Vandaar de nieuwsgierige vraag, maar ik vermoed dus dat het niet om dezelfde persoon gaat dus vraag is beantwoord :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


31 okt 2006 21:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 Martini 1989
Bericht mening porsche rijder over bmw e46 m3
ik vind de M3 niet te vergelijken met een 911 maar meer met een 968 of 944 turbo; ik heb er zelf een keer in gereden en ik vond het geen verkeerde auto, zit degelijk duits in elkaar en is behoorlijk snel maar ik ken dan ook geen andere automerken dan Porsche & BMW en vind alles met een M-etje erop wel interessant; de mannen van M(otorsport) weten wel wat ze in elkaar schroeven.
Ik rij naast de 964 dagelijks in een E39 M5 en dit is net als de 911 een superauto maar anders; in de 964 heb je het gevoel dat je echt auto rijd, je zit lager, stuurt direkter en dan natuurlijk het motortje op de achtergrond. In de BMW zit dubbelglas, je hoort bij 250 p/u een beetje windgeruis en dat is het, maar met 2 kinderen en bagage achterin op vakantie is er geen betere snelle reisauto maar als je er 'gewoon' mee rijdt is de M5 niet spannend. Als ik met de 964 een keer 250 heb gereden kijk ik altijd achteraf nog even of ik m'n deurrubbers nog allemaal heb, die gaan zo mooi fluiten bij die snelheid maar het geeft wel een lekkerder gevoel om met de P zo hard te rijden


31 okt 2006 22:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW M5 2008 ex 996 4s
Niel
Bericht M3 E46
Gasten,

Zoveel uitleg zonder veel ervaring, ik heb ne M3 gehad voor ik mijn 4s heb gekocht en dat is op zich een bangelijke racebolide.
Het was ook een SMG en dit moet er wel opzitten maakt het veel spectaculairder rijden. Vmax erop, ging over de 300, lekker uitlaatje voor de sound, zalig. Maar toch is porsche rijden anders.

Maar op zich porsche kan nog gene deftige tiptronic maken zoals de SMG van BMW en da vind ik wel zielig.
Ne vriend heeft ne 4s tiptronic en da schakelt als een cadillac waar dirty harry met reed.
Dat is het enige negatieve natuurlijk voor z'on topmerk.

Op zich ik wil natuurlijk wel is een porsche zien trekken tegen ne M6, nie veel porschen zullen de 200km/h eerst halen denk ik.

Allez tis niet gelijk ne S4, precies ne A4 met wa dikkere bumpers :twisted: hahaha..

:roll: :roll:


31 okt 2006 22:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Volgens mij mis je gewoon de hele point fvdvelde

Er wordt niet gevraagd welke de snelste of beste is (watsowieso zeer persoonlijk is) , maar of een M3 E46 een alternatief is voor een Porsche en of de M3 ooit op je verlanglijstje heeft gestaan.
Niet meer , maar ook niet minder :roll: :wink:

fvdvelde schreef:
Gasten,

Zoveel uitleg zonder veel ervaring, ...
Maar op zich porsche kan nog gene deftige tiptronic maken zoals de SMG van BMW en da vind ik wel zielig.
Op zich ik wil natuurlijk wel is een porsche zien trekken tegen ne M6, nie veel porschen zullen de 200km/h eerst halen denk ik.


Misschien zijn er hier idd die reageren zonder ervaring , maar zij hebben wel de vraag goed gelezen die er gesteld werd :!:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


Laatst bijgewerkt door 911-lover op 31 okt 2006 23:53, in totaal 1 keer bewerkt.



31 okt 2006 22:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Ben 996 schreef:
Bij een bevriend verzamelaar staat een machtig mooi gerestaureerde
911 Carrera RS 3.0 van 1974.

En daar heb ik mijn zinnen op gezet. Maar zal nog wel wat tijd nodig hebben om hem te overhalen.

Dus.......... geduld oefenen



Prachtig,zeer heftige auto.

Vandaag de nieuwe Excellance op de deurmat gekregen........Replika RS3.0 met een 993 blok............... :thumleft:vooral die spoilerrrrrrrrrr....... :lol:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


Laatst bijgewerkt door André op 01 nov 2006 15:15, in totaal 1 keer bewerkt.



31 okt 2006 22:47
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
Op zich ik wil natuurlijk wel is een porsche zien trekken tegen ne M6, nie veel porschen zullen de 200km/h eerst halen denk ik.


996 GT2 van de laatste serie vreet een M6 als ontbijt, evenals de nieuwe 997 turbo...
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


31 okt 2006 22:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Daarover werd hier gisteren nog een post geplaatst :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


31 okt 2006 22:54
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gerard83, Toby


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.