Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

31 aug 2007 11:16

??

in mijn boekje staan plaatjes :afro:

31 aug 2007 11:21

Sporting schreef:Kan iemand me soms vertellen hoe ik de voorlichten er kan afhalen?

Is dit een schuifsysteem? of...

de zoekfunctie heeft me alvast geen antwoord opgebracht...

Dus als iemand me kan helpen..

thx in advance

Ik snap het nog steeds niet...

Waarom ga je nou zelf zitten klooien, terwijl het wellicht een garantiegeval is en je er bij Van Zweeden naar kunt laten kijken?

Als je straks iets sloopt, kan Van Zweeden zeggen dat ze geen garantie meer kunnen/hoeven geven en daar hebben ze nog gelijk in ook!

Just my 2 cents...

31 aug 2007 21:59

Ik ga iemand laten kijken "die er wat van kent" de persoon weet enkel niet hoe hij de lichten kan verwijderen (ok klinkt mss tegenstrijdig ma goed ) en indien dit niet lukt ga ik inderdaad naar vanzweeden zelf...

Maar omdat dat voor mij een eindje rijden is...Probeer ik het liever zo te regelen...

gr.

31 aug 2007 22:25

Ik ben absoluut 100% non technisch , en heb zelf 2x een lampje vervangen . Met een Nederlands boekje .
:idea: Scoor een Nederlands boekje . :arrow: Kind doet de was.

Wat ik pesoonlijk niet begrijp is dat mensen de orginele verlichting gaan veranderen.
Verlichting op een auto geeft mijns inziens geen of nauwlijks een beter beeld . Je bent wel zichtbaar voor een ander .Je orienteerd je immers op verlichting van buitenaf .
Voorbeeld : Een auto met 1 koplamp zie je als motor .

31 aug 2007 22:35

I know ...(http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=14211)

Maar ikzelf ga er niet aan beginnen ik ben echt niets nul , nul technisch aangelegd (i know shame) maar een kennis is een Monteur en Electricien dus die zal da wel kunnen denk ik ...nu juist de lichten er nog afkrijgen :D

31 aug 2007 22:57

Als een kennis een beetje monteur is gaat het volgende ook wek lukken :
In jouw gereedschapset zit een sleuteltje met een bocht van 90graden .
De ene kant is ong 10 cm en de andere 5.
In de kofferruimte zit zowel links als rechts een paar gaten . 1 van die gaten past bij die sleutel .
Als ik het goed zeg ( heb inmiddels ook al een paar biertjes op ) is het los maken naar beneden , en vast naar boven.
:idea: Let niet op het kraken , want dat lijkt mij normaal.
De koplampunit komt dan iets naar voren en voila .
Mocht het niet lukken , door de weeks ben ik nuchter , Vrijdags niet.

31 aug 2007 23:40

Dankje wel Jeroen daar weet ik voldoende mee !

Nog een fijn weekend gewenst!

vr. gr.
Plaats een reactie