Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

14 okt 2007 14:49

paSCal schreef:Verhaaltje van Renntech hierboven ook gelezen Mayo? Stond namelijk het/een antwoord ook al in ;)

stond daar in dat er ook SSI's ook beschikbaar zijn met een voorziening voor een lambda sonde? dacht het niet

kan altijd interessant zijn voor iemand die met een LM1 gastester permanent aangesloten wil rijden

of is het policy op dit forum dat als Erwin iets heeft gepost ,dat niemand anders iets mag toevoegen?

14 okt 2007 15:11

mayonaise schreef:stond daar in dat er ook SSI's ook beschikbaar zijn met een voorziening voor een lambda sonde? dacht het niet

Klikkerdeklik :wink:

mayonaise schreef: of is het policy op dit forum dat als Erwin iets heeft gepost ,dat niemand anders iets mag toevoegen?

gelukkig niet - 't is tenslotte 'n openbaar discussieforum 8)

14 okt 2007 17:59

mayonaise schreef:
paSCal schreef:Verhaaltje van Renntech hierboven ook gelezen Mayo? Stond namelijk het/een antwoord ook al in ;)
stond daar in dat er ook SSI's ook beschikbaar zijn met een voorziening voor een lambda sonde? dacht het niet

Nog een keertje lezen dan? Zoals Olaf al aanhaald...

of is het policy op dit forum dat als Erwin iets heeft gepost ,dat niemand anders iets mag toevoegen?
Huh? Als jij dat wilt denken, moet je dat doen, maareh, volgens mij niet hoor... Ik kan de policy er even op naslaan, hier kom ik op terug :cheesy:
Plaats een reactie