23 nov 2007 0:31
23 nov 2007 9:18
23 nov 2007 10:49
Raf schreef:Heb 2 jaar een S gehad, en ook kunnen vergelijken met een 4s.
Je merkt wel duidelijk een verschil, maar dat wil niet zeggen dat een 4s behelpen is.
23 nov 2007 11:07
23 nov 2007 17:05
23 nov 2007 17:52
23 nov 2007 18:27
23 nov 2007 20:50
ppp 356 schreef:Als je het verschil tussen een S en 4S niet voelt, met alle respect, maar dan heb je echt geen gevoel voor autorijden.
23 nov 2007 21:08
23 nov 2007 21:53
23 nov 2007 23:02
23 nov 2007 23:49
24 nov 2007 7:47
Paul van Engelen schreef:Acceleratie maakt geen bal uit, het gaat om het verschil in bochten, lange flauwe en korte![]()
Die dingen waar Porsches, 911'jes, voor gemaakt zijn
24 nov 2007 10:42
24 nov 2007 11:07
24 nov 2007 11:25
24 nov 2007 11:45
Lydia schreef:Bovendien makkelijk te compenseren door het gewicht van de bestuurster
24 nov 2007 11:46
ppp 356 schreef:... Trouwens kreeg ik de kont van de 4 makkelijker over dan van de GT3...
24 nov 2007 12:04
24 nov 2007 12:10
ppp 356 schreef:Vind het altijd grappige discussies.
Een Porsche mag geen 4 zijn om plezier te hebben blablabla. Je kan met een 4S evenveel plezier hebben als met een 2S. Schakel de lampjes uit en je kan de kont van een 4S evengoed laten komen als van de 2S. Trouwens kreeg ik de kont van de 4 makkelijker over dan van de GT3.
En ja even in de regen proberen is leuk dan weet je wat gaat gebeuren, en je moet al hard gaan voordat de 2S uitbreekt enz. Wacht maar even tot hij uitbreekt wanneer je niet aan het proberen bent![]()
De hoofdreden voor een 4S te kopen en daar heeft mijn inziens Porsche hem voorgemaakt, is voor mensen die met hun 911 winter en zomer rijden en ook in de winter hun gas weten staan en niet enkel in de zomer met mooi weer.
Pas als je je wagen daar voor gaat gebruiken ga je een 4S echt waarderen.
24 nov 2007 12:17
24 nov 2007 12:56
25 nov 2007 17:59