Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

08 jan 2008 18:12

ANWB voor beide Porsches en de Golf cabrio.

De (lease) Volvo valt onder e.o.a. mobiliteitsplan van Volvo en volgens mij hebben wij bij de leasemij. ook nog een aanvullend iets.
(maar ben te lui om dat ff op te zoeken)

08 jan 2008 18:18

Al meer dan 20 jaar ANWB. En diverse keren (ook met de targa) uitstekende service.

Groet,
Ton

08 jan 2008 18:19

Niemand die iets anders heeft dan ANWB of RM?

08 jan 2008 18:41

Als je op de vorige blz. even m'n linkje had aangeklikt :idea:

Daar zijn wat Porsche-Knackers die hun ervaring weer geven :wink:

08 jan 2008 18:53

Wegenwacht und sehr zufrieden, auch mit dem Porker.

09 jan 2008 10:02

Voor de hobby werk ik bij een autoberingsbedrijf en indircht dus bij de anwb, beringsbedrijven zijn particulieren bedrijven die ingehuurd worden door de anwb.

Voor de kwaliteiten van het transport ben je dus sterk afhankelijk van het bedrijf wat voor de anwb rijdt en over welke spullen hij specifiek beschikt

Porsches transporteren voor ons geen probleem.

Dus mocht je bv je porsche richting bijvoorbeeld steenwijk willen hebben getransporteerd van de omgeving Rotterdam, den haag zoetermeer

dan moet je mij maar even pb, op de zaterdag heb ik altijd wel een gaatje of doorde weeks een collega

03 maart 2008 18:52

Weer een al wat ouder draadje naar boven , sorry :!:
Ik stap vanmorgen om 04.40 uur in mijn gewassen en gepoetste bolide ,en draai de sleutel in het contactslot om , alle lampjes gaan correct branden , doe mijn veiligheidsgordel om en donker . :!: :?:
Geen lampjes meer :arrow: helemaal niets :!: :?:
Ik dacht bij mezelf "ik heb de auto nu 20 mnd zonder problemen , ik ben aan de beurt"
A.N.W.B. gebeld , en binnen het half uur reed ik weer :!: :shock: :D :drive:

Bleek een losse accupool te zijn .
A.N.W.B. monteur was zelf ook Porsche liefhebber/bezitter.
1 van de weinige 928 's die er nog bestaan :res:
En :res: voor de goede/snelle service :!:
Plaats een reactie