Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

27 jan 2009 1:17

maurice schreef:Denk dat het alles met CW te maken heeft en het simpele feit dat de RSR ruimte achterin nodig heeft en dik rubber om al die PK's op de weg te krijgen.
Overigens is volgens mij de hele uitbouw kunststof fiber als ik het goed heb.


Maar het oog kan velen méér bekoren dan een CW waarde :) (bovendien zouden ze bij zo'n model ook een dikkere motor erin kunnen lepelen)

27 jan 2009 9:39

Bedrijven genoeg die je standaard 996 wel ff ombouwen :idea:

Afbeelding

27 jan 2009 9:59

VET!

27 jan 2009 11:08

Van Jacquemond is de Clockwork 928 heeel gaaf!

Voor de rest: Techart

En zeker op een witte 911 turbo cabrio [ YUMMIE... ]

27 jan 2009 23:57

R.M.Boosten schreef:Maar het oog kan velen méér bekoren dan een CW waarde :) (bovendien zouden ze bij zo'n model ook een dikkere motor erin kunnen lepelen)


:shock:
Is 465 pk en 430 Nm nog te weinig dan om met een auto van 1225kg vooruit te krijgen :?: :lol:

28 jan 2009 0:25

Ja, 464 pk is niet veel hoor :wink:

Alles is relatief :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

31 jan 2009 12:55

Hier ook nog een artikel.

31 jan 2009 14:51

Ik doelde eigenlijk op méér dan de GT3RS, om daadwerkelijk sterker te zijn ipv een bodykit.
Plaats een reactie