Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Boxster rijders ...

... daar zijn we jaloers op.
5
5%
... die plagen we 'n beetje met hun "kappersauto".
34
37%
... hebben erg lange tenen, als er iets over hun Porsche gezegd wordt.
13
14%
... kunnen beter hun eigen forum opzetten.
6
7%
... hebben net als andere Porscherijders gewoon 'n echte mannen auto.
34
37%

Totaal aantal stemmen : 92

21 feb 2009 23:14

Oja mijn kapper :lol: heeft een Kia Sorento, en wat heeft jullie kapper voor auto ? :lol: ....

Die van mij rijdt in rode TT cabrio.... (wel nieuw model) :cry:

21 feb 2009 23:18

maar die gebruikt vermoedelijk in elk geval geen bloempot meer 8) . (niets mis met een TT trouwes toch?)

22 feb 2009 13:38

Mijn kapster rijd ook in een TT

22 feb 2009 21:54

Jij bent zelf overigens wat lastig in een hokje te stoppen Danny (last van een meervoudige persoonlijkheid :wink: ).

22 feb 2009 22:04

De mijne in een Beierse Mest Wagen.... :lol:

Maar om even terug te komen op de Boxster .
Na een 44.. een 911 3.2 , een 964 nu dus een Boxster 986 2.7 voor de deur. Om mee te toeren een heel relaxte auto.. In de stad net een skelter.( en dat met winterbandjes formaat 2CV.. ) .. met de wegligging is absoluut niets mis.
Alleen het "tunnelgevoel" is wel een stuk minder.. Op toeren komt er wel een vrolijke huil uit de pijp maar geen diepe roffel meer..

Van mij mag het voorjaar beginnen in ieder geval , kan de hardtop op de beugel en de brede sloffen er weer onder.. :wink:

23 feb 2009 19:10

Sinds de boxster moet ik wel vaker naar de kapper.
Kennelijk groeit haar sneller als het regelmatig in contact komt met een frisse bries??

:afro:

Nee zonder gekheid een ieder die het voorrecht heeft om een porsche te mogen rijden mag zich een rijkmens noemen. Kappersauto of niet!

23 feb 2009 19:12

Vanmiddag nog een hoop jaloerse gezichten gezien toen ik opweg naar huis was met kap open :twisted: :twisted: ..... en mijn medewerker wist niet wat ie mee maakte! :twisted: :twisted:

HEERLIJK een wegenbouwer te zijn maar ook gelijk 'kapper'!

Klopt 1 kant wel want ik knip mijn haren zelf met de tondeuse op standje 2 :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted: dus ik ben KAPPERRRRR

23 feb 2009 20:48

keer jij jezelf zo niet belastbaar loon in natura uit?? :mrgreen:
Plaats een reactie