Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: PEF-911 is mat!

22 nov 2009 15:21

Staat zeer dik!

22 nov 2009 15:46

700+NM :shock: MOet je geen gas geven als je de andere kant oprijdt dan de aarde roteert :scratch:

Draait de aarde zo plots de andere kant op...

Als cijfertjes accuraat zijn, gruwelijk vermogen, moet in zijn 2e of 3e versnelling gruwelijk zijn bij vol gas(neem aan dat als je dit in zijn 1e doet je nauwelijks vooruit komt).

Porschefroum wordt wel steeds bruter... Matte uber-powerful 996 Turbo, GT1 rep erbij, 2* nieuwee 964 Rs-jes, 997 GT3... (ja alle P's zijn bruut!)
Laatst bijgewerkt door Justin op 23 nov 2009 2:06, in totaal 1 keer bewerkt.

22 nov 2009 22:15

De bank zal wel accuraat zijn... Vele andere wagens komen zelf niet aan het opgegeven vermogen. De BMW M3's en Audi RSen zijn daarvan een goed voorbeeld.

Meting is wel gedaan onder perfecte koeling van de intercoolers. Dat heeft zeker zijn invloed op die geblazen porsche's :mrgreen: Maar daarom zijn de waarden niet minder waar.

Mijn filmpjes zijn wat mislukt omdat ik altijd klungel met die dingen! Maar het geluid was anders wel........ speciaal 8) Kon eindelijk eens horen wat de anderen horen. :ba: :drive: :popcorn:

27 nov 2009 10:12

Ik vind de wrap zeer geslaagd!

Mooie waarden op de bank ook. Ik denk dat je die testbank wel kan vertrouwen want mijne kwam (stock) bijna exact op het opgegeven vermogen ..

27 nov 2009 11:40

mooie auto 8)
maar wat ik me afvroeg; heb je de vandalismeschade wel laten verhelpen of alleen de folie er overheen laten trekken? :scratch:

27 nov 2009 12:29

die auto is gewoon B-E-R-E-S-N-E-L 8) ...en ik meen het. Op trackdays verbaast die vriend en vijand... rijdt ook bijna alle GT3's verloren...'t is een monster!!

...ferm machien PEF...volgens mij eentje die je nooit gaat vergeten..zal moeilijk worden om een betere all-round te vinden :wink:

27 nov 2009 17:04

Blaserlou schreef:mooie auto 8)
maar wat ik me afvroeg; heb je de vandalismeschade wel laten verhelpen of alleen de folie er overheen laten trekken? :scratch:

Die schade en de steenslag moesten allemaal eerst in herstelling alvorens de wrap kon worden aangebracht. De krassen waren te diep en het risico was dat ze toch nog zichtbaar zouden worden onder de wrap.

En aan mij 2 dikke vrienden...Thx guys :thumleft: :salut:
Plaats een reactie