Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Porsche in games

08 dec 2009 23:06

Bassen schreef:Heb het spel origineel, ligt naast me (krijg het niet draaiend op Windows 7)

Hmm apart, ik kreeg het wel draaiend op Vista. Als ongeveer het enige spel uit die jaren (2000). Alleen vind ik het geluid niet zo mooi... Beetje te... Zingerig en geciviliseerd. Hoor liever zo'n gorgelende motor :thumleft:

Jort schreef:Voor NFS Porsche Unleashed heb ik nog een aantal originele uitbreidingen (959, GT2, GT3 en 928) voor liefhebbers.

Die kan je her en der geloof ik nog downloaden, alleen werkt de 928 (die een exe of bat is) niet bij mij :( GT2 heb ik volgens mij ook niet. GT3 wel, topbak!

09 dec 2009 21:05

Jort schreef:Testdrive 1 met de 911 Turbo is ook het eerste spel met een Porsche dat mij te binnen schiet.

Had me inderdaad vergist, het was Test Drive II (uit '89) waarin de 959 figureerde.

09 dec 2009 23:09

yep; in Test drive I zat de 911 turbo, in Test drive II zat de 959....laatste was zeker niet m'n favoriet; F40 was stukken beter bestuurbaar.

Allereerste Porsche in een computer spel voor mij was in het stoffige spelletje Crazy Cars op de Amiga...kon je met je Mercedes blauwe 911-en inhalen...en mogelijk in latere levels zelf ook wel de 911 besturen, dacht ik :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=WHIZKcV9 ... re=related

Van alle vroege NFS games blijft Porsche unleashed m'n favoriet...heel wat uurtjes in doorgebracht. De mogelijkheid om de auto's aan te passen met gekochte onderdelen was ook zeer geslaagd. En dan die career mode waarin steeds nieuwe en snellere Porsches beschikbaar komen...fantastisch.

09 dec 2009 23:49

Stunts heb ik inderdaad helemaal dood gespeeld. Ik heb een paar nfs spellen gespeeld maar meer ook niet eigenlijk.
Plaats een reactie