15 aug 2010 22:35
15 aug 2010 22:40
16 aug 2010 15:19
16 aug 2010 15:34
16 aug 2010 15:49
sandelow schreef:Valt op zich wel mee hoor. Uitgaande van 18500 verkoopprijs en 900 BPM zou het binnen de 20K moeten vallen
16 aug 2010 15:54
Toepassen van de BPM-wetgeving zoals die gold bij eerste ingebruikneming
Bij de BPM-heffing bij de invoer van gebruikte auto’s kan het voorkomen dat op basis van de huidige wet een hoger bruto BPM-bedrag geldt dan het bruto BPM-bedrag zoals dat destijds is vastgesteld voor vergelijkbare auto’s op het moment van eerste ingebruikneming op basis van de toen geldende wet. Hierdoor zou bij gebruikte auto’s meer belasting worden geheven dan de belasting die nog drukt op vergelijkbare auto’s die al in het binnenlandse verkeer zijn. Omdat dit strijdig zou zijn met het Europese recht werd in de praktijk toegestaan dat de belasting in de bezwaarfase werd vastgesteld op basis van de historische wetgeving. Vanaf 2010 kan direct bij de aangifte worden gekozen voor de laagste BPM, die van de huidige wet of die van de wet zoals die gold op het tijdstip dat de auto voor het eerst in gebruik is genomen (waar dan ook).
16 aug 2010 16:00
17 aug 2010 1:19
17 aug 2010 8:56
17 aug 2010 13:38
17 aug 2010 13:40
Een 944 of 968 is niks voor me, vind deze niet mooi.
17 aug 2010 13:43
17 aug 2010 13:53
dealers geven garantie, moeten er van leven en ruilen je oude gebakkie inik snap het gigantische verschil niet tussen marktplaats prijzen en die bij de dealer
17 aug 2010 14:42
sandelow schreef:Hadden ze in 2000 ook niet al het 3 spaaks stuur moeten hebben?
Verschil tussen de S en de 2.7 zijn ook de remmen en de uitlaat. Volgens mij zijn er nog meer punten, maar die schieten me nu even niet te binnen.
Absurde prijs trouwens voor die gele
17 aug 2010 20:00
mick1512 schreef:Een 944 of 968 is niks voor me, vind deze niet mooi.
Maar dat zijn dan weer wel echte auto's
By the way: ik vraag mij wel af wat je bedoeld met een 'sportkoppeling'Moet volgens mij niet zo heel anders zijn...
18 aug 2010 8:44
18 aug 2010 9:35
18 aug 2010 19:34
sandelow schreef:
Hadden ze in 2000 ook niet al het 3 spaaks stuur moeten hebben?
Verschil tussen de S en de 2.7 zijn ook de remmen en de uitlaat. Volgens mij zijn er nog meer punten, maar die schieten me nu even niet te binnen.
Absurde prijs trouwens voor die gele
Ter aanvulling, het onderstel is ook anders
18 aug 2010 21:58
19 aug 2010 12:13
19 aug 2010 13:01
19 aug 2010 13:42
20 aug 2010 10:43
20 aug 2010 12:15