Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Mooie kleur voor een Porsche is:

Zwart
19
35%
Zilver
14
25%
Rood
9
16%
Geel
0
Geen stemmen
Groen/blauw/paars
13
24%

Totaal aantal stemmen : 55

Re: Goede Porsche kleur ...?

13 apr 2005 21:07

Dix schreef:Hallo P liefhebbers!

Ik zat te denken wat nou een goede kleur is voor een P. Als ik een Porsche ga kopen wil ik hem ook een een mooie kleur laten spuiten...
(Ik denk aan porsche 924...)
Ferrari = rood
Porsche = .... ?

Ik wil graag voor wit stemmen, maar dat is niet in de Poll opgenomen, hoe moet dan nu verder?

13 apr 2005 22:00

per auto is dat heel verschillend

een gele gt3 is heel mooi maar een gele 944 of 924 weer niet

pfoe...moeilijke keuze

13 apr 2005 22:23

Gewoon lekker de kleur nemen die je zelf het mooiste vind. Of moeten we ook voor je beslissen welke kleur jij het mooiste vind... :wink:

Twee opties:
1. je houdt je auto zo origineel mogelijk 'om het origineel houden an sich'
2. je past hem aan aan JOUW wensen en kiest de kleur die jij het mooiste vindt.

Best simpel eigenlijk. :twisted:

13 apr 2005 22:24

horn schreef:Gewoon lekker de kleur nemen die je zelf het mooiste vind. Of moeten we ook voor je beslissen welke kleur jij het mooiste vind... :wink:

Twee opties:

Ja zo moeilijkis het dus niet.
(ik vind rood wel mooi)

13 apr 2005 22:45

horn schreef:Gewoon lekker de kleur nemen die je zelf het mooiste vind. Of moeten we ook voor je beslissen welke kleur jij het mooiste vind... :wink:

Twee opties:

Sluit ik mij volledig bij aan.

Buiten dat zijn kleuren ook nog eens geheel afhankelijk van het type Porsche en het bouwjaar van de auto.

Bijvoorbeeld de 993's vind je heel veel in het nachtblauw metallic, een witte is absoluut zeldzaam.

13 apr 2005 22:47

Nine-eleven schreef:Buiten dat zijn kleuren ook nog eens geheel afhankelijk van het type Porsche en het bouwjaar van de auto.

Bijvoorbeeld de 993's vind je heel veel in het nachtblauw metallic, een witte is absoluut zeldzaam.

klikkerdeklik dus :wink:

13 apr 2005 22:50

Nine-eleven schreef:Bijvoorbeeld de 993's vind je heel veel in het nachtblauw metallic, een witte is absoluut zeldzaam.

Zeldzaam... maar wel zeldzaam mooi (daar heb ik dus echt aan moeten wennen - maar ik vind dit écht een mooie auto!)

Afbeelding Afbeelding

13 apr 2005 22:59

horn schreef:
Nine-eleven schreef:Bijvoorbeeld de 993's vind je heel veel in het nachtblauw metallic, een witte is absoluut zeldzaam.

Zeldzaam... maar wel zeldzaam mooi (daar heb ik dus echt aan moeten wennen - maar ik vind dit écht een mooie auto!)

Afbeelding Afbeelding

Helemaal objectief ben ik natuurlijk niet he Marco en Harald, maar hoe vaker ik naar de witte 993 in de showroom kijk, hoe mooier hij wordt! Denk dat ik hem nog ga missen als hij verkocht wordt!

13 apr 2005 23:11

Hoewel nachtblauw metallic mijn 1e keus was, zwart metallic de 2e en zilver metallic de 3e gedurende mijn zoektocht naar een 993, moet ik toch bekennen dat wit 'm zeker niet misstaat :oops: :oops:

En zeldzaam is een witte absoluut, in mijn geval is het meestal oh, weer een blauwe . . . . .

13 apr 2005 23:30

Dix, ik zou een 944 kopen ipv een 924. Ze vallen allebei in de populaire prijsklasse, maar m.i. heb je aan een 944 echt meer Porsche. Niet alleen de body, die beter oogt, maar ook de pk´s. Ga met eens met beide rijden en trek zelf je conclusie :wink:
Ik heb ooit een donkerblauwe gehad, die kleur staat hem heel goed. Overweeg er een met het targadakje, is een fijn accessoire. good luck :salut:

13 apr 2005 23:32

Met een 924s (dus met 944-blok) of een 924 turbo (spreekt voor zich) is niets mis, hoor! :wink:

14 apr 2005 9:32

Franco schreef:Dix, ik zou een 944 kopen ipv een 924. Ze vallen allebei in de populaire prijsklasse, maar m.i. heb je aan een 944 echt meer Porsche. Niet alleen de body, die beter oogt, maar ook de pk´s. Ga met eens met beide rijden en trek zelf je conclusie :wink:
Ik heb ooit een donkerblauwe gehad, die kleur staat hem heel goed. Overweeg er een met het targadakje, is een fijn accessoire. good luck :salut:

Dank 8)

14 apr 2005 10:51

nog es een opmerking
ik ben nooit getrouwd met mijn wagen

dus mag een kleur geen obstakel vormen bij verkoop

dus , geel , groen, rood kan soms een probleem zijn

bij zwart, grijs en blauw is dat niet zo .
Plaats een reactie