Beloofd om verslag te doen, vandaag de Porsche op de brug gezet bij mijn monteur (had ik nog niet gedaan, maar er moesten toch rondom nieuwe remmen op, in opdracht van mijn werkgever)
Hij liet me een aantal zaken zien, die me hebben laten besluiten om hem niet te kopen.
Er hoort een bodemplaat onder de motor te zitten, die er niet meer zat (aan de roest te zien al een hele tijd niet) achter het linker achterwiel flink wat roest & onder de auto net voor de motor, motor zelf was niet bepaald droog, nog wat blaasjes gezien onder de koplamp, bij de instap aan beide kanten, onder achterraam. Electr. Stoelverstelling kapot, rechterraamwerkt niet & een kachelproblempje
Dan is er nog niet kritisch naar de motor gekeken, die wel mooi loopt overigens.
Tel daar de dingen bij die ik graag gedaan zou hebben & het wordt een hele dure.
Jammer, maar beter er nu achter te komen dan na de koop, ik zie dit als een pre akk. (een echte akk is nu niet nodig)
Allemaal ontzettend bedankt voor het meedenken en het reageren, bij een volgende poging zal ik beter eerst grondiger onderzoek doen voor ik jullie hiermee lastig val.
In mijn album heb ik nog een foto geplaatst nu met kenteken, wie weet is het een oude bekende...
Mvgr.
Laatst bijgewerkt door
uncels op 08 apr 2011 21:10, in totaal 1 keer bewerkt.