Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: einddempers 993

27 apr 2011 9:11

erop wachten kan idd. Duurde bij mij (uiteraard na afspraak) van 12 tot 14.00 uur. In die tijd heeft Gert mijn eigen dempers aangepast. Nadat Gert de dempers op stand 1 (gewone herrie) had gezet, kon ik luisteren of ik het wat vond of dat ik door wilde gaan naar ronde 2 (meer herrie). Ik ben voor dat laatste gegaan, waardoor het uiteraard iets langer duurde. Zoals gezegd, ik was om 14.00 uur klaar. Overigens is het absoluut geen vervelend iets om daar even te moeten wachten, je hebt een guest room tot je beschikking met genoeg leesvoer.. Voor zover mijn ervaring met Gert voordat dit meer op een reclame uiting gaat lijken.. :wink:

Edit: iemand was me al voor zie ik.. :wink:

Re: einddempers 993 niet meer bij Europipe

27 apr 2011 10:05

Nou de keuze wordt al iets eenvoudiger. Ik had nog wat info opgevraagd bij Europipe, maar kreeg het volgende bericht:
Goeiedag Erik,
Voor de 993 Carrera bieden wij geen sportuitlaten meer aan.

Beste groeten,
Stef Tourné

Europipe
Industrieweg 20
2630 Aartselaar Antwerpen
België
T 0032 38 77 47 32
F 0032 38 77 47 34
stef@europipe.be
http://www.europipe.be

27 apr 2011 10:38

heb nog een setje op maat gemaakte fabspeed pijpen liggen, deze zijn vooe een 993, stuur maar een pb.

Re: einddempers 993 Carnewal

12 mei 2011 18:40

Gisteren bij Gert Carnewal in Maarkedal geweest. Mijn eigen dempers gerepareerd en omgebouwd. Zeer tevreden. Goeie kerel, prettig ontvangst en uitstekende plek om te wachten in zijn gastenverblijf. Alleen de rit daar naar toe is al de moeite waard, toeren is toch leuker met een eindbestemming, en zeker als er dan door een vakman aan je Porsche wordt gesleuteld. Dus ook ik kan nu Carnewal van harte aanbevelen.

12 mei 2011 18:47

nog gemeld dat ie op het forum alweer goed werd aangeprijsd? Vond ie de vorige keer erg leuk om te horen.. :wink:

12 mei 2011 20:35

Heb er zelf ook wel interesse in, iemand een filmpje met het geluid van de rsr dempers, of woonachtend in de regio Rotterdam :?:

12 mei 2011 20:52

arjan schreef:. . . iemand een filmpje met het geluid van de rsr dempers . . .
Nee, wel van de, naar ik heb begrepen, zeldzaam wordende Europipe dempers :wink:

arjan schreef:. . . of woonachtig in de regio Rotterdam . . .
Dat wel, maar daar heb je nix aan, heb geen rsr's

Ik zou ook eens bij Johan (van der Gugten te Bodegraven) gaan praten. Johan is importeur van Cargraphic en deze maken ook fraaie einddempers.
Plaats een reactie