Doe mij de RS6 maar. Van de Pana's rijden er veel te veel rond.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
09 jun 2011 23:50
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: Auw Panamera
Nou, als ik mocht kiezen tussen een RS6 of een Panamera.........................
Doe dan maar een M5 Station of een E-AMG.
Maar dat is dan praktisch. Emotie gaat toch naar Porsche.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
10 jun 2011 0:03
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Re: Auw Panamera
Ik zou de AM Rapide nemen. Enigste die ik echt mooi vind. Maar die prijs is beetje te hoog, dus zou het eerder een jaguar worden ofzo. De panamera is niet echt mijn ding, maar ik zou er geen nee tegen zeggen moest ik extreme korting krijgen erop. Die FF zou ik nooit of te nimmer kopen. Echt niet mijn ding, lijkt te hard op de Z4 (maar dan wel 1000 malen mooier).
En gezinswagen zou ik het niet noemen. Een shooting break is daar niet erg geschikt voor. Ik heb deze auto al in het echt gezien in Geneve, de lijnen zijn wel mooi enzo. Maar ik verafschuw het concept shooting break.
13 jun 2011 12:42
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003
Waterland
Was LOTUS hier niet als eerste mee begonnen?? Elite!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum