Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Prijzig incidentje

05 maart 2011 22:43

Gert schreef:Ben ik ook mee eens, maar er bestaat ook nog een select groepje mensen die zo rijk zijn dat ze meerdere auto's kopen omdat ze ze gewoon graag willen hebben en slechts in enkele daarvan rijden.

Ook deze man, alles wat hij koopt, koopt die in twee fout, vb: 2x carrera gt, 2x 996 gt2, 2x 996 turbo, 2x 997gt2 RS enz....

05 maart 2011 23:00

Bassen schreef:Zoals ik al zei, ik weet het en het is niet een kwestie van denken. Maar als jullie het beter weten dan is dat best met mij en zal ik het laten rusten, voel mij niet verplicht jullie te overtuigen, zelf weet ik wel beter en weet wie het mij heeft verteld.

joh, ik bedoelde er niks mee en wilde er zeker geen ruzie met je over maken. maar als je het zo stelt ben ik heel benieuwd hoe jij zo zeker weet dat dit de enige Carrera GT op de wereld is met zo weinig kilometers? Heb jij wellicht een overzicht van alle verkochte Carrera GT's met de huidige kilometerstand? Heb zelf nl uit betrouwbare bron, Pon Porsche Import, vernomen dat er wereldwijd zeker 3 Carrera GT's (2x Emiraten, 1x US) zijn die nog nooit één kilometer gereden zouden hebben na aflevering (dus buiten de kilometers die gereden worden als 'final test' waarvan ik altijd begreep dat hierna de teller op 0 gereset werd). Op deze info baseerde ik mijn reactie. Als je hem kan ontkrachten ben ik altijd nieuwsgierig. Zonder bijbedoelingen :salut:

06 maart 2011 11:13

@Bassen: Zie mijn eerdere linkje over de Black Swan. Dit is iets wat je nooit kunt bewijzen imho :roll:

08 maart 2011 14:57

Vraagprijs voor de Peridon kreukelaar €170.000. Weet ik van iemand die hem heeft bekeken en interesse had.....na wat rekenen geen interesse meer!!

27 jun 2011 21:04

Hij leert er weinig van opnieuw in het nieuws nu met een Buggati een overschrijding van 160km/u :roll: .

http://www.flitsers.net/?mobi=no

27 jun 2011 21:15

Ik snap niet dat dan die Bugatti blijkbaar in beslag genomen wordt, terwijl de motorrijder die het ietsje bonter (lees: 120 te hard!) maakt alleen zijn rijbewijs hoeft in te leveren... En blijkbaar is DIE overtreding stukken minder interessant als... <bla bla bla> ;)

27 jun 2011 21:39

Het is een puur sensatie verhaal, een journalist moet ook eens een sappig verhaal schrijven. Auto is waarschijnlijk al lang terug bij de eigenaar, als ze hem ooit in beslag hebben genomen.

27 jun 2011 23:10

Volgens mij gaat dit om een verhaal van begin 28-04-2010!!!
Of overzie ik iets?

21 jul 2011 18:12

Inmiddels is er op E-bay wel een goedkoop alternatief voor schadeherstel: klik :mrgreen:

21 jul 2011 19:09

roenkie schreef:Inmiddels is er op E-bay wel een goedkoop alternatief voor schadeherstel :mrgreen:

Filmpje ervan: http://www.youtube.com/watch?v=4XAUljhiOJk
Filmpje zelf is een beetje vervormd.

Dat ziet er strak uit, Hoe kom je er bij? :)
Zolang de echte er niet naast staat kom je er wel redelijk overtuigend over denk ik.
Weinig specs, gebaseerd op een Ford Cougar, dus dan zal hij iets van 170 Pk hebben.
Cougar zelf vind ik een lekker rijden bak, maar ik vraag me af hoe hij na zo’n body nog functioneert.

Vroeger volgde ik http://www.kitcentral.com/.
Daar waren leuke Lambos en andere replica’s te zien.
Ik was voornamelijk geïnteresseerd in de Muricelago replicas.
Maar gaf mij zeker geen vertrouwen om zo'n kit te kopen.

Toch maar proberen voor de echte te gaan.
Plaats een reactie