Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 0:42

Ben net terug van de opening van het nieuwe pand op de landaulettestraat.
In een woord , schitterend!
Waanzinnig die 8 bruggen in die garage.
Ziet er knap uit.

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 0:56

En Do deed ook geen pijn aan de oren of ogen... :)

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 9:32

Was een mooi feest, dat moet heel veel gekost hebben...

Veel bekende gezien (ook BNers).........wel een mooi en superstrak pand.

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 9:48

Ik reed er toevallig gisterenmiddag langs omdat ik bij de Audi-service moest zijn. Pand ziet er zeker fraai uit!

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 11:43

was een heel mooi visitekaartje wat het vernieuwde PCR afgaf gisteravond :thumleft:
en vwb de nieuwe 911, nog veel mooier dan op de foto's die ik tot nu toe heb gezien

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 11:53

Schitterend nieuw pand, pas 24 uur voor de opening opgeleverd......knappe prestatie!
Erg druk bezocht (900 gasten) en veel bekenden gezien (maar blijkbaar toch ook nog een paar gemist :wink: )
De Stig bij de Martini Panamera bleek Gijs van Lennep te zijn en een woordje van Balkenende.
De 991 nog niet echt lang en goed bekeken, maar ik ben wel onder de indruk van het eerste (reallife) beeld.
In februari komt de cabrio en die mag ongezien wel bij mij voor de deur worden gezet! 8)

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 12:02

John schreef:Was een mooi feest, dat moet heel veel gekost hebben...



...dat verrekenen ze wel weer ......

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 12:57

53088

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 20:17

Vanmiddag de 991 in RL gezien/ gezeten. Mooie 911 maar daarmee zeg ik het ook al. Hij is te mooi. Te glad , te lang te smooth...
Als ik zou moeten kiezen tussen een 997 en 991 dan weet ik het nog net zo niet wat de keus zou zijn. :?:

Wel weer ff lekker gestuurd vanmiddag :drive:

Re: Hoogenboom Landaulettestraat

03 dec 2011 21:45

ja het was een leuk feestje gisterenavond diverse bekende forum gezichten gezien , optredens van bn,ers goede hapjes en drankjes
en een prachtig ruim pand en als toetje nog een leuke goodie bag
991 is prachtig vooral achterzijde met de slanke led achterlichten en prachtig vormgegeven midden console ik zou hem zo meenemen
Plaats een reactie