Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: realistisch of addertje onder het gras?

30 nov 2011 22:03

Ik zal zeker voor een Boxster gaan en met airco!! Wat de airco betreft die heb je echt nodig tijdens een flinke regenbui
zonder airco slaat de heleboel dicht!

05 dec 2011 11:15

akaaden schreef:
bully schreef:
dus ga aanstaande zaterdag even een bezichtiging doen en een proefrit maken
Ligt achter Munchen :res:

Vrijdag eind van de dag weg, hotelletje pakken. Zaterdag proefrijden en weer terug. :ba:

Hoe was de trip en de auto?

05 dec 2011 18:59

Ivm met sinterklaas dit weekend kwam het toch niet zo goed uit. Afspraak voor komende zaterdag gemaakt, maar zie nu dat ze niet meer met deze auto adverteren dus ik ben bang dat ze hem dit weekend verkocht hebben (had vrijdag nog contact en toen stond hij er nog).

Maar goed, dit was niet de laatste Boxster S die te koop is dus ik ga weer even verder zoeken en kijken of ik wat moois kan vinden in de komende weken.

05 dec 2011 19:14

de prijs en de uitvoering is ook op afstand heel helder te beoordelen.

de staat van de auto is een ander verhaal.
dat de meeste in D. goed onderhouden worden kan best kloppen voor de eerste levensjaren, maar daarna? ... ?
kan ook goed gelden voor de kreet 'dealer onderhouden' = stempels van de 1e jaren
laten ze maar eens de pagina's in het onderhoudsboekje 'faxen' en kijk dan goed naar de stempels.

heb zelf 2 keer een P. gekocht in D. dus dat raad ik je zeker niet af.
wel een terzake kundige meenemen als je gaat kijken - mogelijk jezelf :wink:

laat je niet gek maken, OOK niet over de prijs
:salut:

05 dec 2011 21:20

Ik let er ook goed op dat ik, hoewel dit natuurlijk 100% een emotionele aanschaf is, nog wel rationeel te denken.

Nu zag deze P. er van afstand wel goed uit qua uitrusting en prijs etc. maar er zullen er vast wel meer zijn / komen. En ik heb zelf jaren in het autovak gezeten, weliswaar commercieel maar daardoor wel enige kennis opgedaan. Bij aanschaf zal ik de wagen echter eerst door een P. dealer laten keuren.

06 dec 2011 0:11

Altijd wijs! :salut:
Plaats een reactie