Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Autobedrijf Brouns BV te Heerlen

29 jan 2013 15:44

molen934 schreef:Niet zo "happen" Humph :mrgreen:

Moet af en toe.

29 jan 2013 19:41

Afbeelding ..... want als er niet meer wordt gehapt dan kan jij geen leuke auto's (blijven) rijden! Afbeelding

29 jan 2013 20:14

En :?:

Er nog uitgekomen met de verkopende partij :?:

29 jan 2013 20:55

EriC4C schreef:Afbeelding ..... want als er niet meer wordt gehapt dan kan jij geen leuke auto's (blijven) rijden! Afbeelding

:mrgreen:
Zo is dat, Eric.

29 jan 2013 22:00

Delnoy dank!
Het is erg aardig dat je vandaag even bij Brouns bent langsgeweest om voor mij naar de caymanS te kijken. Natuurlijkmis het gewoon leuk om een porsche te kunnen bekijken....

http://m.youtube.com/watch?feature=rela ... NKPkLMpYg0

Het is idd een mooie auto. Hij is nagenoeg volledig. (Navigatie en stoelverwarming missen) Verder heeft hij wat schade op de velgen en band (dit is makkelijk te herstellen...). De hoge Km stand kan een nadeel zijn maar hij is iig goed ingereden ;)
De inruilprijs voor mijn Toyota MR2 valt erg tegen dus zitten nog volop in de onderhandeling.... Ik hoop dat we er uit gaan komen het is een mooie CaymanS....

Ik hou jullie op de hoogte...

29 jan 2013 22:02

Graag gedaan :thumleft:

Hoop dat jullie eruit komen. Zoals gezegd, zeer nette wagen en die velgen, da's makkelijk te fixen.

29 jan 2013 22:06

I'll keep you posted! :cheers:

29 jan 2013 22:08

RS-R schreef:
EriC4C schreef:Afbeelding ..... want als er niet meer wordt gehapt dan kan jij geen leuke auto's (blijven) rijden! Afbeelding

:mrgreen:
Zo is dat, Eric.

Tja, je kunt momenteel beter bekkendoktor zijn dan bankendoktor ... :mrgreen:

30 jan 2013 3:04

helaas........

Na een lange en pittige onderhandeling moet ik jullie allen helaas mededelen dat het me niet is gelukt. ik en autobedrijf Brouns komen er niet uit en ik heb dus nog steeds niet mijn porsche caymanS......
Ik baal hier natuurlijk van mede ook omdat ik al bijna een jaar aan het zoeken ben naar een fraai en betaalbaar exemplaar.... maar goed nog even doorzoeken.

Delnoy bedankt voor de moeite ik had de CaymanS zeker zelf willen zien maar niet voor het inruilbedrag wat ze mij willen bieden..

30 jan 2013 3:13

Stugge lui daar bij Brouns als het op onderhandelen aankomt.........anders stond de auto afgelopen week misschien bij mij op de oprit :roll: .

30 jan 2013 10:03

Interesse Stefan? Is echt een leuke wagen voor niet teveel geld. Als TS het goed vindt wil ik de bevindingen en de foto's wel plaatsen.

30 jan 2013 13:12

Lijkt me een hele lekkere auto Rob maar voor dat geld geen interesse (moet ook nog verkocht worden he :wink: ).

30 jan 2013 15:41

De inruilprijs voor mijn Toyota MR2 valt erg tegen
Denk dat je dat bij elke porsche-verkoper zult meemaken :mrgreen:

30 jan 2013 19:47

Tsja het gaat uiteindelijk toch om het bij te betalen bedrag? Deze Cayman s staat echt voor een mooie prijs te koop. Vergelijkbare staan vaak 3-5k duurder te koop. 26.400€ meeneemprijs. :thumleft:

Mogelijk verwacht je gewoon teveel voor de mr2 terug te krijgen. Wat de andere bedrijven meer vragen voor de Cayman zal zo'n beetje zijn wat je voor een late mr2 kan verwachten aan inruil denk ik?

31 jan 2013 0:11

Gewoon MR2 op autoscout of mp zetten en zelf verkopen; voor mr2's zijn ook liefhebbers voor....

31 jan 2013 0:31

Ik kreeg ook veel te weinig terug voor mijn Lotus Elise. Heb de auto toen op het Lotus forum te koop aangeboden voor een passend bedrag en verkocht hem binnen een dag. Moest zelfs mensen teleurstellen.

31 jan 2013 4:43

Is vermoedelijk met de meeste wagens zo. Toevallig was ik zelf ook op zoek naar een nieuwe wagen en moest je eerst nogal moeite doen om er een leuke korting op te bedingen komen de handelaren nu zelf al met mooie voorstellen, mits je niks in te ruilen hebt. :?

De dag dat ik ging kijken voor TS ging ik zelf kijken naar een A6, niks in te ruilen (lease bak gaat weg). Nieuwe APK, geen probleem, grote beurt, geen probleem, nieuwe remmen rondom (boordcomputer gaf aan dat deze niet meer al te best waren), geen probleem. Super toch? :? O ja, en dan nog even praten over de prijs, geen probleem..... 8)

Markt kan dan wel op z'n gat liggen maar voor kopende partijen heeft het ook voordelen.
Als verkoper ben je momenteel redelijk de Sjaak, maar als er nog een boterham te verdienen valt, niet mauwen......
Plaats een reactie