Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

11 sep 2007 9:42

gast schreef:Leuk einde van dat gezeur over Koen's auto(s) :arrow: Dagje rollenbanken ben ik meteen voor in :!:

Waar kan zoiets uberhaubt?

mag ik ook komen :?: :?:
ik denk trouwens dat Koen z'n 968 een (flink) pak sneller is dan m'n 914 :roll: :roll: (maar wat telt is dat je zelf fun beleeft aan je eigen wagen :D , of ben ik mis :?: ) (ik heb zelfs veel fun met m'n 914, een beetje meer dan 100 pk :?: :?: )

11 sep 2007 9:45

pk's en snelheid is leuk voor op het circuit, funfactor is het belangrijkste voor op de weg...
...als ik zo naar Paul kijk heeft hij imo de meeste fun in de Speedster :idea:

11 sep 2007 9:47

ppp 356 schreef:
Mick schreef:
ppp 356 schreef:Als er al verkeer is :idea:

Gezien het tijdstip en het verkeer in tegenovergestelde richting lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dat er geheel niet was. :idea: :wink:

Nog nooit file gehad terwijl er aan de andere kant niets te bespeuren was :idea: :wink: :wink:

Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok. ;) ;)

11 sep 2007 9:50

red devil schreef:Wat mij opgevallen is dat de p begon te fluiten boven de 270 kmh. Een soort vacuum zuigen of zo. Hebben jullie dit ook bij die snelheden? :wink:

nooit meegemaakt (die snelheid) :wink: :wink:

11 sep 2007 9:58

red devil schreef:Wat mij opgevallen is dat de p begon te fluiten boven de 270 kmh. Een soort vacuum zuigen of zo. Hebben jullie dit ook bij die snelheden? :wink:

Ik begin meestal zelf te fluiten bij dat soort snelheden ;-)

Serieus ... boven de 270 (teller) alleen maar windgeruis ... geen gefluit.

11 sep 2007 10:58

hackbox schreef:Ik begin meestal zelf te fluiten bij dat soort snelheden ;-)

Daar bestaat iets voor :wink:

11 sep 2007 13:27

zoiets kan ook: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

11 sep 2007 13:37

Voor anderen misschien wel Mike maar toch niet voor jou :shock:

Daar is deze voor :lol:

11 sep 2007 14:25

eeeeeeuh, waar ging dit topic weer eens over :?: :roll: :!: :wink:

11 sep 2007 14:51

over suizen boven de 270 km per uur om 160 km in een uur te behalen hoezo? :wink:

11 sep 2007 15:40

Jurgen schreef::...ik zou tenminste doodmoe worden van dat altijd maar op de kast klimmen... :wink:

Als je er daarna iedere keer vanaf duikt is het best leuk hoor Jurgen! :mrgreen:

11 sep 2007 15:45

Yep! heb ik ook een keer gehad...Weet ook niet wat dat was..
Was maar één keer..Daarna wel vaker zo hard gereden en nu is het weg.. :?

Enuhhhhh ik betaal mijn eigen drank wel..Wil niet profiteren van Koos werkeloos :lol:

11 sep 2007 16:24

Al 5 pagina's onzin reacties, maar heeft nog niemand iets opgemerkt over die storende d/f vaut in de titel van deze discussie???? :shock: :shock: :shock:

11 sep 2007 16:36

Jawel. Niet op alle slakken zout leggen. :wink:

11 sep 2007 16:52

Ook al lang gezien, maar ben het eens met het bovenstaande. :wink:

11 sep 2007 17:00

Jep, ook gezien, eigenlijk elke keer vergeten te wijzigen, maar de "afspraak" op het forum hier is, om niet over "kleine spelfouten" te vallen. Anders blijf je immers bezig... Ik geloof dat de enige toegestane is, als er een verbastering van Porsje staat :cheesy:

11 sep 2007 17:11

spelfoutje meer of minder... who cares :cheesy:

11 sep 2007 17:14

:lol: :lol: :lol:

11 sep 2007 17:50

paSCal schreef:Ik geloof dat de enige toegestane is, als er een
verbastering van Porsje staat :cheesy:

KJN kan er nog net mee door
maar Boxter is uit den boze :evil:

11 sep 2007 18:45

Sow , alvorens in dit topic te reageren , vond ik dat ik alle 5 de pagina's eerst moest lezen . Foutje .
En wil vervolgens ON TOPIC reageren met : 160 gem :?: ik rijd op lange ritten met de vrachtauto 60 gem . Dat is inclusief stadswerk . dus 160 gem is hoog , mijn complimenten .
Ik blijf meestal onder de 55 te hard/snel , want ik ben iemand die z'n brood verdiend (sorry john) met z'n rijbewijs .

Vervolgens wil ik OFF TOPIC even iets kwijt wat in dit topic ter sprake kwam .

En ik wil daar heel kort , maar toch , duidelijk over zijn .

Ik ben recent bij 911-lover/ Koen/ http://www.pk-tuning.be/ geweest , en heb foto's mogen bekijken die niet digitaal zijn , dus in zijn fotoboeken MOGEN kijken , en zwaar respect voor Koen is wel op zijn plaats. Zelfs grote autobladen waar ZIJN auto's in staan . Ook IN de stalling van zijn 3 liefies geweest , en zag er perfect uit, gepoetst onder een slaapzak.
Wat ik dus wil zeggen , Koen is mijns inziens 100 % betrouwbaar in het echt , dus in levende persoon .

Sow dat moest ik even kwijt .

11 sep 2007 19:05

jeroenoop schreef:Ik () Koen is mijns inziens 100 % betrouwbaar in het echt ()

Iedereen die Koen een beetje kent is het met je eens hoor, Jeroen.

On Topic - Annete-Secreve (prinses) is haar rijbewijs kwijt, 155 in een 80 km zone... zou ze ook meelezen en het record scherper hebben willen stellen :?: :^:

11 sep 2007 19:24

Nope, maar wel ruitenwissers die wat begonnen te "flapperen" boven de 260...

En off topic, twijfeld geen haar op mijn hoofd aan die 287 van Koen

11 sep 2007 19:52

kaal zeker.

niemand twijfelt aan Koen, maar hij hapt zo lekker... :cheesy:

Prinses Annette, de vrouw van prinses Bernhard (zojuist letterlijk bij het RTL journaal :lol: ) heeft spijt van haar overtreding. Of zou ze gewoon spijt hebben dat ze gepakt is? Zeurpiet.

11 sep 2007 20:09

On topic:
Op weg naar friesland zondagochtend op de A28, voor het eerst (!!) de 250 aangetikt! Wat lekker en nog zo veel over......

11 sep 2007 22:22

ja heel erg verstandig om hier neer te zetten hoe hard je bent gegaan op de heenweg in nederland :shock:

ik ben niet harder dan 100 gegaan :wink:
Plaats een reactie