Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

03 jan 2009 23:18

Preken voor eigen parochie... 8) :wink:

03 jan 2009 23:45

Ja gelijk verbannen van het forum. :mrgreen:

Japanse sportauto's geven de emotie en het geluid van een stofzuiger. Zelfs in de film 'Canonbal run' hadden ze dat al door :wink:

03 jan 2009 23:47

Zat wel Jaws in :lol:

03 jan 2009 23:50

De Cannonball was alleen al mooi door dat schitterende begin met die "black Lamborghini"... :wink:

03 jan 2009 23:54

Ik heb het artikel in het AD gelezen en er stond ook in dat Porsche zo'n Nissan gekocht had om te checken hoe snel die is. De ronde tijden, die sneller zouden zijn dan de GT3 RS konden ze niet evenaren met de GTR. :wink:

03 jan 2009 23:55

Nu komen ze met een 370Z , schijnt een Cayman / Boxster killer te zijn . Actieve lui die Nissan boys.... :roll:

03 jan 2009 23:56

De 370Z is echt heel lelijk, zowel van voren als van achter

04 jan 2009 0:04

Gelukkig wel , stel je eens voor mooi / emotie en snel ......dan zou ik huilen :cry: :cry:

04 jan 2009 11:52

wat mij altijd opvalt is de beperkte houdbaarheid...
zal best goed rijden hoor, maar na 2 jaar is het vaak al over met die ontwerpen..value for money is dan wel goed, maar liever een oudere 911 of boxster dan maar

04 jan 2009 12:19

True , heb ik ook al eens getikt ....

04 jan 2009 12:36

Wie dit http://www.autoweek.nl/magazineartikel.php?id=11978 gelezen heeft weet genoeg, wil natuurlijk niks zeggen over emotie die je hebt met een bepaald merk. :wink:
Anders zou ik de mijne ook niet zo onderhanden nemen. :idea:

04 jan 2009 13:39

Jurgen schreef:Skylines staan wereldwijd toch ook al jaren aan de top wat snelheid betreft, dus het verbaast me geenzins dat deze GT-R mee kan strijden om de snelste plaatsen.
Vind dat allemaal geen reden om zo neerbuigend tegenover Nissan te doen...vind 't zelfs een beetje kinderachtig.
Een héél andere smaak auto, maar zeker een klasbak voor in verhouding erg weinig geld.

Geheel mee eens. Als effecvtieve snelheid per Euro een criterium is, is de GT-R bij de winnaars.
Ik kocht voor veel geld een 993 S en die voldoet daar veel minder aan. Een vroeger 996, een 993 C2 of 964 voldoen veel meer aan dat criterium maar dat is geen reden voor mij om die dan maar af te zeiken, sterker nog, die mooie ranke vorm van een 993 C2 is veel puurder........, de 964 is veel origineler.....en de 996 is veel comfortabeler.....Reden tot gezonde twijfel.

Japanse ontwerp- en productietechniek is zeer te benijden. Ik heb jarenlang Japanse motoren gereden, om je vingers bij af te likken. In die tijd was BMW achterop geraakt en de Italianen waren ongelooflkijk onbetrouwbaar, voorzover ze niet reeds uitgestorven waren. Mooie dingen, maar ik haalde mijn plezier uit rijden en dat deden die Japanners beter.
De GT-R is en superbeest en ik verheug me nog het meest om de uitspraak van een Porsche woordvoerder: 'dit zal onze ontwikkelingen versnellen'. That is a good sports, acknowledge rahter than neglect.

04 jan 2009 13:51

ps: :thumleft: :res:
Plaats een reactie