24 dec 2008 18:11
24 dec 2008 18:20
24 dec 2008 18:26
24 dec 2008 18:52
24 dec 2008 19:00
24 dec 2008 19:06
24 dec 2008 19:08
24 dec 2008 19:11
24 dec 2008 19:12
24 dec 2008 20:15
24 dec 2008 22:29
John schreef:Eric schreef:Is er met een GT3 nog fatsoenlijk in de file te rijden of is dat een drama?
valt wel mee.....maar moet toegeven dat ut behoorlijk voelbaar is.....zeker als ie koud is stribbelt de versnellingbak ff tegen...de syncromesh zijn anders dan de normale 996, is meer bestand tegen de enorme klappen.
Verder is de MK2 een heerlijke auto, die als je hem goed berijd iedereen de baas is, man wat accelereert dat apparaat zeg, is echt voor velen niet bij te houden.
De MK2 is ietsiepietsie hoger dan de MK1 dus drempels net zoveel last van als een 996 4s/turbo.
Maar die huil als je hem vet in de toeren jaagt...kippevel.
Looks zijn altijd persoonlijk, de een vind een turbo lelijk en een ander weer de GT3....blijft persoonlijk.....ik vind alles mooi mits er Porsche op staat.
Ikzelf vind de 996 tt veel meer een d driver . De gt3 (rs) is veel meer spartaans , en meer een fun auto.
Ik ben er zelf ook nog niet uit wat ik liever wil
24 dec 2008 22:55
24 dec 2008 22:58
24 dec 2008 23:02
24 dec 2008 23:04
24 dec 2008 23:10
24 dec 2008 23:11
Graaf schreef:Bedankt Jeroen
Mijn keuze voor de Turbo met Tip had overigens ook een aantal hele praktische redenen waar ik in dit draadje niet verder over uit zal wijden.
24 dec 2008 23:24
24 dec 2008 23:24
25 dec 2008 0:11
25 dec 2008 1:38
25 dec 2008 9:45
25 dec 2008 9:46
25 dec 2008 10:19
25 dec 2008 10:24
gassen schreef:Van harte Albert, over geluid gesproken ik heb jouw trofee nog steeds. Wellicht dat je komend jaar met de turbo weer een nieuwe prijs kan halen op Dinslaken