Hoi Porsche liefhebbers,
Hier lang stil geweest maar toch hard gewerkt. Is ff heel erg druk, speedster bouwen en mijn nieuwe huis bouwen.
Maar er is toch gewerkt aan de speedster.
Versnellingsbak en aandrijfassen gemonteerd, scokbrekers, remleidingen, remtrommels, schijfremmen,vooras, stabilisatorstang etc etc..:
Schokbrekers en banden gemonteerd.

Mooie white walls... de originele, niet van die plastic ringen erop.

Chassis is nu bijna klaar, de body staat al een paar weken geheel spuitklaar bij de spuiter. Waren wat strubbels om verfnummer/verf te krijgen. De eigenaar wilde ook nog wat andere staaltjes laten spuiten.
Maar de kogel is door de kerk, als het goed is wordt hij woensdag of donderdag gespoten. Dan zullen foto's volgen van het spuitproces.
En.......... om maar alle vragen en antwoorden over ons "geheim" weg te nemen

Ik zal nu het unieke onthullen wat we gedaan hebben.
Dit is uniek en weinig tot geen speedster bouwers hebben dit gedaan.
Wij hebben...............................................................
De middentunnel van de kever, welke hoog is, verlaagd!!!! En.... de tunnel net als bij een originele speedster ipv rond vlak gemaakt.
En als klap op de vuurpijl>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.
De tunnel is geheel vlak, de handrem hebben we verwijderd en komt te zitten links onder het dashbord. Gelijk aan een originele, en de verwarmings knop zit nu achter de schakelpook.
Als deze dus klaar is moet je heel goed kijken of het een echte of een replica is, want alle replica's hebben een handrem tussen de stoelen
Even blik hoe het er nu uit ziet:

Tot Fast>>>>
Laatst bijgewerkt door
porschehenk op 18 jan 2013 18:48, in totaal 2 keer bewerkt.