Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
20 jan 2009 0:32
Yup. En ik houd ook van zelf sleutelen, daar is de 996 ook niet ideaal voor. Neemt niet weg dat ik het geluid verslavend vind en aan de snelheidsbeleving zou ik ook wel kunnen wennen.
Geldt trouwens ook voor een Boxster.
Overigens is het blok van de 924 als eerste in de VW LT gebruikt. Ik rijd dus in een LT Coupé.
20 jan 2009 8:28
Tom80 schreef:Ik rijd dus in een LT Coupé.
20 jan 2009 11:23
lol...
20 jan 2009 11:24
Paul heeft er zo langzaam de leeftijd voor. Weet nu al niet meer wat hij geschreven heeft en wat zijn uitgesproken mening was!
20 jan 2009 11:30
Lydia schreef:Paul heeft er zo langzaam de leeftijd voor. Weet nu al niet meer wat hij geschreven heeft en wat zijn uitgesproken mening was!

aaijaaijaaijaai......ut zal je maar gezegd worden en dan ook nog is door een dame
20 jan 2009 11:35
Het zal je maar gezegd worden door een dame met ook , zoals ik zelf ook , een respectabele leeftijd
20 jan 2009 12:08
gast schreef: ... het verstand komt met de jaren

Bij de één wat meer jaren dan bij de ander!
21 jan 2009 13:41
Paul van Engelen schreef:Heren Moderators: kunt u s.v.p. wat van die oude historie opruimen

Daar zitten teksten tussen daar wil je niet meer aan herinnerd worden
blijkbaar
@Paul ff off topic, maar we kunnen aan jouw account ook de
"Ethan Hunt"oplossing plakken.
21 jan 2009 14:40
Ik denk dat het sowieso wel mooi is om te stoppen met deze discussie. tjonge tjonge wat een lange tenen etc. Porsches zijn toch allemaal mooi. Tja en de één wil een cabrio een ander een 2 wiel aangedreven en de andere een 4 wiel aangedreven en de ander weer een middenmotor. De één heet een kappersauto en de ander een poor man's Porsche en die van mij is te makkelijk(C4). Goh wat belangrijk allemaal. Doei Ernest
21 jan 2009 14:48
soepkip 964 schreef:Porsches zijn toch allemaal mooi.
Nee...
21 jan 2009 14:50
molen934 schreef:
Waarom , plagen of jaloezie
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt. Mij doet deze discussie niets maar wat mij opvalt dat er zoveel serieuze reacties komen. Terwijl je volgens mij er de lol van in moet zien. En dat er over elke auto wel een opmerking kan worden gemaakt. groeten Ernest
21 jan 2009 21:32
In trent van lol , Topic krijgt zo'n staart dat in ik naar de dierenartskapper moet
21 jan 2009 21:36
amandus schreef:Topic krijgt zo'n staart dat in ik naar ...
Huh??
25 jan 2009 18:56
Ach, laat ieder toch lekker blij zijn met de Porsche die hij/zij het mooist vindt. Ik ben stapelgek op mijn 914, volgens velen een Volkswagen. Op circuit zolder in de regen rij je met zo´n simpele 4 pitter toch mooi het snot voor de neus van alle 911en van dezelfde periode. (met droog weer ook trouwens). Wat kan mij het schelen wat een ander ervan vind, voor mij is het dè klassieke Porsche. En als ik de hoofdprijs in de staatsloterij won kocht ik gelijk een Boxster S. Waarom? Omdat een fun auto voor mij een open dak moet hebben en de 911 cabrio vind ik niet mooi met die rare bochel.
Frank
25 jan 2009 19:15
Thomas986 schreef:Hoelang gaat die "grap" nog meegaan over de boxster?

Is hier nog maar 78679 keer verteld...
Gij moet content zijn da ge op uw 22 dien kapperauto kunt betalen en mee rijden... vele kunnen het niet en lach mee met de commentaar/grapjes/plagen/what so ever!!! Zal veel gemakkelijker gaan

Ge koopt hem tenslotte voor jezelf en niet voor een ander. Anders zijt ge slecht bezig!
25 jan 2009 19:37
soepkip 964 schreef:Ik denk dat het sowieso wel mooi is om te stoppen met deze discussie. tjonge tjonge wat een lange tenen etc. Porsches zijn toch allemaal mooi. Tja en de één wil een cabrio een ander een 2 wiel aangedreven en de andere een 4 wiel aangedreven en de ander weer een middenmotor. De één heet een kappersauto en de ander een poor man's Porsche en die van mij is te makkelijk(C4). Goh wat belangrijk allemaal. Doei Ernest
Het is dus duidelijk, dat je gewoon een 2 wiel aangedreven 911 tot en met het model van de 3.2 moet hebben óf een 356.
Dan zeurt NIEMAND hier erover dat je geen echte Porsche hebt
25 jan 2009 19:47
Als jouw model Porsche, waar je trots op bent en hard voor gewerkt hebt, consequent wordt afgezeken op dit forum, vergaat de lol je op een bepaald moment.
En al die

-jes maken het alleen maar erger.
Hoezo een forum voor liefhebbers?
Waardeloos.
25 jan 2009 19:52
nou nou consequent.... ik denk dat boxsters in de meerderheid van de gevallen zeer positief worden ervaren hier.
25 jan 2009 20:07
Ik ken overigens weinig goede kappers
25 jan 2009 20:18
Ik zou best met mijn kapster willen ruilen van Porsche, zij heeft namelijk een gloednieuwe 997!
25 jan 2009 21:05
oh, dat kappersmodel bedoel je ..

(puike kapper overigens

).