05 apr 2009 10:52
Patrick schreef:Wist je dat niet ? Iedere keer als TJ hier een berichtje plaatst gaat een 996 3.4 drie ruggen omhoog.
24 jun 2009 20:59
... tot op heden het probleem niet is opgelost (dus ook niet bij de 997)...
24 jun 2009 22:04
28 jun 2009 13:09
gast schreef:De prijs van een auto (elke auto) wordt primair bepaald door vraag en aanbod.
In het geval van de 996, dus veel aanbod (en keus) en daardoor weinig vraag.
Mijn mening: een goede (staat van onderhoud) 996 is niet per definitie goedkoop. Reken op 35K voor een 996 van 1998 -2000 met een KM stand rond de 100.000 en een standaard C2 uitvoering. Alles wat daar (ver) onder zit qua prijs mag je bij voorbaat wantrouwen. Maar daar is dan (bij twijfel) weer een AKK voor uitgevonden![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden
28 jun 2009 13:14
gast schreef:De prijs van een auto (elke auto) wordt primair bepaald door vraag en aanbod.
In het geval van de 996, dus veel aanbod (en keus) en daardoor weinig vraag.
28 jun 2009 13:19
Peter 993 schreef:$TEEF schreef:3.2 ; super auto; een van de weinige die opschrijving heeft...
Schijnen toch ernstige problemen te kunnen hebben met een roestige carrosserie. Ik heb er al een aantal gezien met vuistdikke gaten. Verder kunnen ze allemaal problemen krijgen met gebroken tapeinden in de motor. Dure reparaties.
![]()
28 jun 2009 21:48
28 jun 2009 21:50
28 jun 2009 22:15
30 jun 2009 0:21
nou dat ook weer niet....Eric schreef: alle luchtgekoelde P's zijn probleemloze superauto's
30 jun 2009 8:43
30 jun 2009 8:44