Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Vriend/collega laten rijden ja/nee?

Ja hoor, vrienden en collega's mogen in mijn Porsche sturen
27
23%
Nee, ik wil nooit het risico lopen dat er iets misgaat
26
22%
Alleen mensen met ervaring mogen in mijn auto sturen
65
55%

Totaal aantal stemmen : 118

Re: Collega/vriend laten rijden ja/nee?

13 jan 2010 18:10

Zelf geen Porsche, wel al eentje gereden 8) (klein stukje), maar als ik de persoon in kwestie een beetje ken en weet hoe de rijstijl is zou ik diegene wel laten rijden met mij ernaast.

13 jan 2010 19:46

Ik heb in een dikke p "moeten" rijden terwijl de eigenaar naast mij in een ander voertuig met mij opreed , hij had nog nooit zijn P gehoord, alleen dat gebrul vanuit zijn eigen P.. :P Zijn vraag was ook, bij 100 km/h op zijn teken volgas weg te rijden in zijn 3 :shock: de eigenaar vond dit zo leuk dat ik deze sprint wel 5 keer "moest" herhalen :ba: vlak daarna reden we een P plaats op om te wisselen . :cry: Omdat hij het wel gezellig vond in de andere kar, "moest" ik de P 160 km terug rijden :roll: :wink:

Hij had zijn auto nog nooit door een ander laten rijden :res:

13 jan 2010 22:15

horn schreef:antwoord is meestal 'mag wel, maar dan ben je niet verzekerd. verzekering staat alleen op mijn naam.' En dan haakt eigenlijk iedereen af.

Bovenstaande zeg ik altijd bij de Donkervoort, is daar ook echt van toepassing, soms laat ik de polis tijdelijk aanpassen zodat andere mensen erin mogen als ik er naast zit, bijv tijdens vakantie. Ik zit dan bijna altijd enorm mee te rijden maar wil ze ook de kartachtige specs niet onthouden. Ook voor mijn vrouw is daar geen uitzondering op gemaakt wel mag ze de 964 altijd meenemen, soms mogen goede vrienden waarvan ik weet hoe ze rijden de P. ook meenemen. ....meestal heb ik dan hun auto even nodig :mrgreen: voor wat hoort wat tenslotte.
Plaats een reactie