Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: State of Fart

24 mei 2013 17:50

Dat hele merk is toch één grote misprint?

Het is 'State of the Art'. :mrgreen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/State_of_the_art

24 mei 2013 18:20

Buckler heeft eindelijk vervanging gevonden... :mrgreen: :mrgreen:

24 mei 2013 18:56

Ewout schreef:Wees gerust wolv, het merendeel van mijn kleding heeft geen opdruk maar ik ben daar niet bewust mee bezig.
Ik besteed mijn tijd liever aan een lekker stuk ... ... :^:
Tsjonge jonge, zo plat ook altijd Ewout, foei! :cheesy:

24 mei 2013 19:23

kan van alles zijn :idea:

T bone steak bijvoorbeeld :wink:

.

24 mei 2013 22:31

wolf schreef:fartkopers zijn ijdel zonder smaak.
Mwa ben helemaal niet ijdel :mrgreen:

24 mei 2013 22:44

PaulusdB schreef:Dat hele merk is toch één grote misprint?

Het is 'State of the Art'. :mrgreen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/State_of_the_art

:cheers: :bang:

24 mei 2013 23:18

Zo heette mijn afstudeerproject een jaar of tig geleden... "SotA project"... Nice... Wauw... Maareh, State of Art levert over het algemeen mooie kleding, goede kwaliteit en inderdaad soms met schreeuwerige opsmuk... Echter, het wordt gekocht en blijkbaar zijn er meer dan genoeg mensen mensen die 100 Euro voor een overhemd neerleggen en niet goed kijken naar de opsmuk... Dus of die fout nu geheel bij State of Art ligt ;)

Lees: dat het er verkeerd op staat is natuurlijk wel de fout van State of Art, maar dat het hun schuld is dat je vader er 100 Euro voor uit gegeven heeft... ;) (iets met een knuppel en een hok met kippen :cheesy: )

24 mei 2013 23:27

volgens mij is dat ook niet de discussie. je koopt een product. je beslist zelf dat je het de aanschafprijs waard vindt. als er dan iets mis is met het product (zoals hier een taalfout in de (schreeuwerige?) tekst) moet de producent het product gewoon vervangen voor een goed exemplaar. en niet lopen zeiken.

24 mei 2013 23:37

Probleem is alleen dat de hele "Limited Edition Race Line" dezelfde fout bevat en overal te koop is. Ga dat nog maar eens van de markt zien te krijgen. Aan de andere kant, koop je er eentje waar het wel goed staat, weet je dat je een fake hebt :mrgreen:

26 mei 2013 11:05

Ah, ik las toch her en der tussen de regels door dat zo'n duur product gewoon goed moet zijn... Maar nogmaals, ligt de fout bij de producent of bij de koper? De spelfout stond er immers op toen je het kocht, dus eigenlijk ben je akkoord gegaan met het product zoals je het aangeschaft hebt toch?

Klantenservice technisch was het wellicht handiger geweest als ze het gewoon terug hadden genomen, aan de andere kant had de klant dan wellicht gewoon terug naar de winkel moeten gaan, niet bij het moederbedrijf? Toch?

Overigens, dat die spelfout er niet op had mogen staan staat buiten kijf hoor! Foei State of Art!

26 mei 2013 11:29

Ze hadden gewoon moeten doen alsof hett expres was. Nieuw woord: "costum". Hoort gewoon zo. Als jij niet weet wat het betekent, dan ligt dat aan jou!

28 mei 2013 17:35

Ligt misschien aan mij, maar ik zie niet wat er fout is aan costum...
Custom is als het maatwerk kleding is en dat is het niet. Dus ook voor het woord costum geldt, het klopt dat het lijkt op maatwerk, maar het feitelijk niet is....
:mrgreen:

28 mei 2013 17:43

Ach costum of custom. Dichterlijke vrijheid. je zag toch wat je kocht en daarna kom je erachter dat het anders geschreven had moeten worden. tja. Boeien.Blijft een mooi shirt toch!

28 mei 2013 17:49

Ze hebben al 4 pagina's lang een discussie of het nu mooi is of niet.
Mode-fetishisten :mrgreen:

28 mei 2013 17:54

Wat tank jij eigenlijk, 95, 98 of V-Power? :mrgreen:

28 mei 2013 17:56

V-power, want dat is stiekem 97 maar dat zetten ze niet op de pomp.
Winterbanden bieden bij vorst trouwens veel meer grip :idea:

28 mei 2013 19:20

En altijd een AKK doen!

:popcorn:

28 mei 2013 20:10

Bij de AKK was de taalfout er wel uitgekomen.

28 mei 2013 20:20

waar blijven al ´die slechts´1x gedragen SoA shirt(s)´ te koop advertenties??? :mrgreen:

28 mei 2013 22:08

Als ik het topic titel moet geloven zijn het dan SoF shirts :D :!:

28 mei 2013 22:35

Heb alle commentaar hier diagonaal doorgelezen en geoordeeld dat alle verontwaardiging volkomen 'over the top' is. Waar het over had kunnen gaan is het feit dat die kleding dmv uitbuiting in de winkels terecht is gekomen. Iemand zei daar in het begin iets over. Dus goed onderwerp, verkeerde discussie.

28 mei 2013 23:09

O, dus alle kledingproducenten doen aan uitbuiting :roll:
Waar koop jij je overall Aircoolertje?
Max Havelaar?

28 mei 2013 23:28

Aircooler schreef:Heb alle commentaar hier diagonaal doorgelezen en geoordeeld dat alle verontwaardiging volkomen 'over the top' is.
Wat is in vredesnaam diagonaal doorlezen?? Begon je linksboven en je eindigt rechts beneden? :scratch:

Is correct beschreven dat jij oordeelt. Ik denk eerder dat je bedoelde dat jij van mening bent dat.....ik geloof namelijk niet dat we gevraagd hebben of jij jouw oordeel wilde geven. Jouw mening is nog tot daar aan toe (al heb je soms wat VM020 trekjes). :salut:

28 mei 2013 23:30

Aircooler is de nieuwe forumtrol dus die kun je gewoon negeren.

28 mei 2013 23:47

Ach ja, en dan gaan er weer wat waarschuwingsmailtjes naar betrokkene die dan "Mea Culpa" zegt en beloofd zich te beteren tot het volgende topic. Punt blijft dat mensen zich aan je ergeren en dat je het iedere keer nodig vind om zaken op de spits te drijven. Ik snap niet wat je daar zo leuk aan vind maar wat mij betreft mag je daar mee ophouden. :evil:
Plaats een reactie