Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: afkraken

11 nov 2013 19:04

Cazzo Super Veloce schreef:Weet ik nog niet, wat is de beste dag qua drukte, denk je?
Waarschijnlijk zaterdag?
Vrijdag kan ook nog?

Vrijdag kan ik niet.

Ik moet nog e.e.a. afstemmen voor de opvang van mijn dochtertje, dus ik laat woensdag wel even weten wat voor mij mogelijk zou zijn.

11 nov 2013 19:27

outletvalve schreef:toch vrij duidelijk hoe dat zal aflopen! :wink:

Hou het veilig mannen, en have fun!

Afkraken........neuh........dat heet afjakkeren van je auto.......en met een beetje pech rij je hem daar in puin......dan kijken ze niet zo stoer meer met hun snelle bolides.

Hier heb je zo'n sukkel...rij je daar met je porsche rustig en denk je veilig onderweg te zijn....net goed gegaan...

http://m.youtube.com/watch?v=V8nT6c0ClXE

Tja, gaat maar door.....

http://m.youtube.com/watch?v=zIltO3NuGkk

11 nov 2013 19:44

AvM schreef:'Ms' gewoon even zeggen wat je bedoelt?

Je kijkt nu in een draadje waar naderhand, door verschillende mensen waaronder TS, opmerkingen zijn veranderd en bijgevoegd. Als je het nu ineens leest krijg je niet het goede beeld. Dat verklaart weer jouw verkeerde constatering dat iets is gepost, met uitsluitend provocatie als doel.

Heeft wat mij betreft niet direct relatie met dit topic, over grappen maken ten koste van andermans auto (of fiets, vrouw, smartphone, etc)

11 nov 2013 20:01

Dial_888 schreef:
outletvalve schreef:toch vrij duidelijk hoe dat zal aflopen! :wink:

Hou het veilig mannen, en have fun!

Afkraken........neuh........dat heet afjakkeren van je auto.......en met een beetje pech rij je hem daar in puin......dan kijken ze niet zo stoer meer met hun snelle bolides.

Hier heb je zo'n sukkel...rij je daar met je porsche rustig en denk je veilig onderweg te zijn....net goed gegaan...

http://m.youtube.com/watch?v=V8nT6c0ClXE

Tja, gaat maar door.....

http://m.youtube.com/watch?v=zIltO3NuGkk

Zoals mij ooit gezegd is na een aantal rondjes in een Westfield op Assen: "Ben je niet gespint? Dan heb je het niet hard genoeg geprobeerd..." 8)

En laat ze maar zoveel mogelijk elfjes in de poeier rijden, wordt mijne weer meer waard :idea:
:popcorn:

11 nov 2013 20:09

Franz schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:Ga trouwens mn nieuwe ring-tool uittesten :ba: :ba: :ba:
http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.php?t=68244

Ik zou het al knap vinden als je die 21 km zonder problemen uit zou rijden met een Alfa. :mrgreen:

Tis dat dit t afkraak-topic is, anders zou ik nu over Seat beginnen :mrgreen:

11 nov 2013 20:11

@ Dial, if you can't stand the heat etc etc

(voor mij reden om n Alfaatje te kopen, met de 993 ben ik toch een stuk voorzichtiger)

14 nov 2013 13:27

Zowel zaterdag als zondag zal het krap aan worden. Heenrijden, snel rondje draaien en weer terug ws.

Dus laat maar weten of je er zaterdag of zondag bent. Maar even voor de goede orde: met de Porsche, toch?

14 nov 2013 13:30

Wordt waarschijnlijk zondag, maar nee, met de Alfa :thumleft:

14 nov 2013 13:36

Ok... maar dan wordt het wat lastig die uitdaging... Jij zou nl. laten zien hoeveel sneller jij in de Porsche bent.

Maar dan laat ik het voor wat het is. Mijn grote mond wil ik best waarmaken (dan had ik hem maar moeten houden), maar anders is het voor mij vooral een uitje waar ik eigenlijk de tijd niet voor heb en de bedoeling was dat ik dit weekend wat achterstallige werkzaamheden ging doen.

Dan wordt het gewoon volgend jaar. ;)

14 nov 2013 13:40

PFOE
(Komt goed weg :mrgreen: )

Verwacht jij trouwens dat het heel druk wordt as zondag?

Was er met de Green Hell Days, was toen absurd druk.
Was met de motor en werd niet toegelaten.

14 nov 2013 13:44

Dat wordt veel popcorn eten dan :lol:
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

14 nov 2013 13:59

Cazzo Super Veloce schreef:Verwacht jij trouwens dat het heel druk wordt as zondag?

Nee. De voorspelling is prima en het is volgens mij de laatste dag open dit jaar, maar je zal nu alleen die-hards en lokalen treffen lijkt mij.

Wel moet je rekening houden met een wat meer verraderlijke baan dan als het warm en zonnig is. De gripniveaus bij lage temperaturen vallen nogal eens tegen.

14 nov 2013 14:21

@Devils son and Cazzo Super Veloce.... kunnen jullie niet beter gaan app-en..?? :wink:

14 nov 2013 14:29

Devils son schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:Verwacht jij trouwens dat het heel druk wordt as zondag?

Nee. De voorspelling is prima en het is volgens mij de laatste dag open dit jaar, maar je zal nu alleen die-hards en lokalen treffen lijkt mij.

Wel moet je rekening houden met een wat meer verraderlijke baan dan als het warm en zonnig is. De gripniveaus bij lage temperaturen vallen nogal eens tegen.

OK ,dank je.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb een set winterbanden bij de Alfa gekregen. :mrgreen:
Zouden die meer grip geven dan de zomerbanden?
Wordt droog, en een graad of 7 lucht temp, asfalt zal wel kouder zijn...

14 nov 2013 16:03

Ik zou gewoon met zomerbanden rijden. Die winterbanden ga je veel te warm stoken als je tempo maakt.

14 nov 2013 16:33

Heb ik een keer winterbanden, kan ik er dus nog nix mee :mrgreen:

14 nov 2013 18:57

Gewoon op wintersport gaan. :wink:

14 nov 2013 21:44

@Cazzo

Heb je überhaupt DS wel eens over de NS zien boenderen?
Ik denk sowieso dat je daar een hele kluif aan hebt..... :mrgreen:
Wat ik zo zie op filmpjes (die ik wel eens voorbij zie komen van hem), haalt ie zowat iedereen in.Heb hem nooit live gezien op de NS, maar geloof het wel.
I wish you luck!
En hou het allemaal heel, vooral jezelf.....

15 nov 2013 10:12

Ach advocaten bluffen wel vaker :mrgreen:
Ga morgen lekker oefenen en volgend jaar zien we verder.

15 nov 2013 10:20

Vind ik leuk. .maar ik wens je veel sterkte..ds is niet van gisteren volgens mij. ..

15 nov 2013 11:13

alvin01 schreef:@Cazzo

Heb je überhaupt DS wel eens over de NS zien boenderen?
Ik denk sowieso dat je daar een hele kluif aan hebt..... :mrgreen:
Wat ik zo zie op filmpjes (die ik wel eens voorbij zie komen van hem), haalt ie zowat iedereen in.Heb hem nooit live gezien op de NS, maar geloof het wel.
I wish you luck!
En hou het allemaal heel, vooral jezelf.....

DJ, staan die filmpjes ergens online? Lijkt me leuk om 's te kijken...

15 nov 2013 11:57

Hier wordt tie achterna gezeten door een Arie.

15 nov 2013 17:18

MS964 schreef:DJ, staan die filmpjes ergens online? Lijkt me leuk om 's te kijken...

Ik heb er enkelen online gezet op jijtv...

http://www.youtube.com/user/DSvier?feature=watch

15 nov 2013 20:53

@cazzo ga je nou de prima 75 van maurizio ombouwen naar een race auto? Dat zou wel jammer zijn. Kan je beter een geprepareerde kopen lijktme.

15 nov 2013 21:07

wie betaalt bepaalt.... :wink:
Plaats een reactie