Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Porsche vs Astra GSI

24 nov 2009 14:59

$TEEF schreef:ik denk zo rond de 6 seconden (krijg het niet goed op de weg, alle lampen gaan branden of een zwart spoortje met alles eraf, 620 nm is ook wel veel natuurlijk)

waar hij heel veel vrienden maakt is in de tussenacceleratie, dan neemt ie hele grote stappen, ik weet de cijfers niet maar weet wel dat ik een heleboel snel spul heel goed bij kan houden...die gezichten zijn priceless !

Ik was toen ook lichtelijk gefrustreerd dat je zo makkelijk meereed.
Met 620 Nm hoef ik me met mijn 310 Nm gelukkig niet te schamen. :wink:

24 nov 2009 15:00

"En ik kan me overigens Henzels reatie wel een beetje voorstellen. Bij tijd en wijle zijn de als grapjes bedoelde opmerkingen over bepaalde Porsche modellen echt niet leuk meer. Soort van overkill zeg maar."

ben het wel met je eens, te veel is niet leuk, maar dit was wel een enorme inkopper natuurlijk..

oke, die 4 seconden naar de 100 was ook een grapje hoor...

24 nov 2009 15:06

Ewout schreef:
$TEEF schreef:ik denk zo rond de 6 seconden (krijg het niet goed op de weg, alle lampen gaan branden of een zwart spoortje met alles eraf, 620 nm is ook wel veel natuurlijk)

waar hij heel veel vrienden maakt is in de tussenacceleratie, dan neemt ie hele grote stappen, ik weet de cijfers niet maar weet wel dat ik een heleboel snel spul heel goed bij kan houden...die gezichten zijn priceless !

Ik was toen ook lichtelijk gefrustreerd dat je zo makkelijk meereed.
Met 620 Nm hoef ik me met mijn 310 Nm gelukkig niet te schamen. :wink:

grappig dit, ik vond jouw 3.6 namelijk echt snel wegtrekken (sneller dan een 996 die ik laatst voorbij ben "getrokken").. ik dacht even dat je een hiittedraad en ander snel spul erop had / hebt.. uitlaatje was direct al duidelijk :thumleft:

24 nov 2009 15:10

je hoort me binnenkort wel als ik het dijkje weer eens neem... :wink:

24 nov 2009 17:04

Het is juist de stijl van de Porsche rijder dat hij/zij zich niet laat uitdagen door afgetrapte gebakjes als een kadet/astra GSI. we hoeven ons niet aan petjes te bewijzen.

Als er petjes in zitten ga ik altijd extra gas geven bij het stoplicht en net doen of ik hard ga optrekken en dan rustig wegrijden. Tot ziens bij het volgende stoplicht.

24 nov 2009 17:05

soepkip 986 schreef:
Als er petjes in zitten ga ik altijd extra gas geven bij het stoplicht en net doen of ik hard ga optrekken en dan rustig wegrijden. Tot ziens bij het volgende stoplicht.

Joh :?:

24 nov 2009 17:11

Jah?

24 nov 2009 17:31

$TEEF schreef:grappig dit, ik vond jouw 3.6 namelijk echt snel wegtrekken (sneller dan een 996 die ik laatst voorbij ben "getrokken").. ik dacht even dat je een hiittedraad en ander snel spul erop had / hebt.. uitlaatje was direct al duidelijk :thumleft:

Ik wilde het niet vertellen, maar Ewout is een pseudoniem.
Hier is mijn foto:

Afbeelding

24 nov 2009 17:34

zo zie je maar he, vertekend toch he die snelheid.. had je iets jonger ingeschat, maar goed ik was ook aan het twitteren dus zat ook niet helemaal op te letten..

had ik al verteld dat ik half gas gaf ? :lol:

24 nov 2009 17:36

soepkip 986 schreef:Jah?

Ik, die op 12 november 2007 onderaan de eerste pagina van dit topic schreef:Verder vind ik het het leukst om, als ze naast me komen staan en me willen uitdagen, heel cool te kijken, een paar keer gas te geven en bij groen rustig weg te rijden. Zij in grote rookwolken met spinnende banden weg bij het stoplicht en jij heel rustig weer naast ze komen staan bij het volgende stoplicht en vriendelijk glimlachen. Goud! :mrgreen:

Vandaar... :cheesy:

24 nov 2009 17:39

trendsetter, ik ga de hornmove ook doen binnenkort :lol:

24 nov 2009 17:41

ze compleet wegrijden en ze daarna bij het stoplich opwachten ,blijft het goed doen ,zeker als er een vrouwelijke passagier naast zit no mercy :ass:

24 nov 2009 17:46

@Horn :res:

24 nov 2009 17:47

Voor het stoplicht een paar keer gasgeven en stoer kijken naar de Subaru Forrester die naast je staat. Dan vol wegtrekken en hem langzaam aan de horizon zien verdwijnen. Helaas wel aan de horizon vóór je. Door je tranen te laat zien dat hij stil staat voor het volgende stoplicht en je vol achterin zijn verre-oosten-tractor boren... :? :cry:

En toen werd je wakker en had je je bed volgepiest... :mrgreen:

24 nov 2009 17:52

Jongens, wat een drama met die Forresters zeg. Als je voor niet al teveel geld die strijd aan wil gaan (en wil winnen) (mocht dat nu nog niet lukken), dan zou een Elise misschien goed uitkomen. Weegt niks, maar dan heb je ook niks.

24 nov 2009 17:56

gast schreef:echt waar :?: :x En ik druk naar 3.2 etc kijken overal :bang:
:mrgreen:

oooh, weer wat bijgeleerd : ik dacht altijd al dat de type-aanduiding 3.2 stond voor de acceleratitijd 0-100 :wink: :lol:

24 nov 2009 18:16

Wat ook leuk is als je een stoplichtsprintje wil doen en je buurman dus ook en dat je dan je motor laat afslaan als het groen wordt!

24 nov 2009 18:21

Ik heb geen buurman, alleen een buurvrouw..... :popcorn:

24 nov 2009 18:24

Altijd een buurvrouw als je bij een stoplicht staat? Top!

24 nov 2009 18:32

2.2VTEC schreef:oooh, weer wat bijgeleerd : ik dacht altijd al dat de type-aanduiding 3.2 stond voor de acceleratitijd 0-100 :wink: :lol:

Hoe snel ben jij dan wel niet 8)

24 nov 2009 20:41

Sorry jongens, het was mijn vrouw in de Forester en ze draagt geen petje!

Ik rij zelf dagelijks in de Boxster, zij in de Forester. Deze is echt een wolf in ... kleren, normaal gesproken rijdt ze rustig. Ze zag mij bij het stoplicht staan jaa dan ga je het krijgen...... GR Frans.

24 nov 2009 20:50

Das lekker, eruit gereden door je eigen vrouw.... :mrgreen: die doet het goed op feestjes en partijen :wink:

24 nov 2009 20:59

:drive: :drive: :drive: geen gelu.........

24 nov 2009 21:10

soepkip 986 schreef:Het is juist de stijl van de Porsche rijder dat hij/zij zich niet laat uitdagen door afgetrapte gebakjes als een kadet/astra GSI. we hoeven ons niet aan petjes te bewijzen.

Joh... is ook een beetje onzin niet? Maakt iedereen voor zichzelf toch uit? Is toch geen ongeschreven wet dat je met een P niet mag racen tegen een Astra o.i.d. :roll: Als ik zin heb om te racen dan komen ze maar hoor. En heb ik geen zin dan doe ik het niet, maar dat heeft niks met de "stijl van de Porscherijder" te maken....

24 nov 2009 21:46

Brullen met die spullen. :drive:
Plaats een reactie