Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

24 dec 2008 23:04

Wat een schitterende bak. Droomauto !

24 dec 2008 23:10

Erg mooi inderdaad. Hou Knauf een beetje uit de buurt van dat ding (gewoon een tipje hoor) :mrgreen:

24 dec 2008 23:11

Graaf schreef:Bedankt Jeroen

Mijn keuze voor de Turbo met Tip had overigens ook een aantal hele praktische redenen waar ik in dit draadje niet verder over uit zal wijden.


Ik vind dit in dit draadje juist interresant .
Heb n.l. zelf een (c2) tip en wil terug naar hand .
Niet omdat een tip niet goed werkt , maar...............................
Kan je bij mij vergelijken met org n.l. kenteken , 1e keus , maar ................een inport zal ik niet laten staan .

24 dec 2008 23:24

Nou, jullie laten er ook geen gras over groeien...

Ben er zelf nog niet uit. Heb ook een derde optie erbij: de turbo s...

Mijn vrouw heeft overigens een hele duidelijke voorkeur: turbo (s). Dat kan meespelen, zeker aangezien ik haar zegen heb t.a.v. de turbo en ze sceptisch is tegenover de GT3. En rationeel (het zal voor mij de dagelijkse auto worden) heeft ze natuurlijk een punt. Maar het wordt sowieso een handbak. Dat dan weer wel.

O well...

24 dec 2008 23:24

Oh sorry , dat wist ik niet . :!:

25 dec 2008 0:11

Turbo S is Porsche P.RNO

25 dec 2008 1:38

Gefeliciteerd Albert. Ik denk dat ik je niet meer bij houd in de tunnel(s). :wink:

25 dec 2008 9:45

Schitterende wagen! Veel snelle en veilige kilometers gewenst!

25 dec 2008 9:46

Cool graaf! Hopen dat hij hetzelfde (of mooier) geluid produceert als je 993! Geniet ervan en keep the shiny side up! 8)

25 dec 2008 10:19

Van harte Albert, over geluid gesproken ik heb jouw trofee nog steeds. Wellicht dat je komend jaar met de turbo weer een nieuwe prijs kan halen op Dinslaken :)

25 dec 2008 10:24

gassen schreef:Van harte Albert, over geluid gesproken ik heb jouw trofee nog steeds. Wellicht dat je komend jaar met de turbo weer een nieuwe prijs kan halen op Dinslaken :)


haha dat is het eerste waar we aan gaan werken na het ophalen :wink: de eer moet natuurlijk wel verdedigd worden in de heimat

25 dec 2008 10:44

Devils son schreef:Nou, jullie laten er ook geen gras over groeien...

Ben er zelf nog niet uit. Heb ook een derde optie erbij: de turbo s...

Mijn vrouw heeft overigens een hele duidelijke voorkeur: turbo (s). Dat kan meespelen, zeker aangezien ik haar zegen heb t.a.v. de turbo en ze sceptisch is tegenover de GT3. En rationeel (het zal voor mij de dagelijkse auto worden) heeft ze natuurlijk een punt. Maar het wordt sowieso een handbak. Dat dan weer wel.

O well...
Turbo S is ook een stukkie duurder he :idea: :wink:

of je moet deze nemen: een neppe maar wel sterkere! http://link.marktplaats.nl/202750398

25 dec 2008 12:22

Stijn van Kooten schreef:Turbo S is ook een stukkie duurder he :idea: :wink:


Je mag er voorshands vanuit gaan dat ik de prijzen ken... Ik hou zoiets zelfs een beetje bij als ik niet in de markt ben. :oops:

25 dec 2008 15:01

He kerel, ik weet niet of ik het nu al wel gezegd had, maareh, gefeliciteerd met de aankoop van je daily driver ;)

Maareh, dat met die koppeling van de GT3. Ik heb ooit eens in een GT3 gereden, en toen viel me eigenlijk op, dat de koppeling ongeveer even zwaar was als mijn Seat Leon TDI destijds.

Ook Erwin (Renntech) bevestigde dit, dat de koppeling op zich gewoon soepel hoort te gaan. Het intrappen/ingetrapt houden van het pedaal dus. Dat de bak wat tegen stribbelt als het koud is, kan ik wel inkomen hoor! (doet elke bak immers ;) )...

Wat ik me overigens WEL voor kan stellen, is dat een GT3 niet zo fijn in de file rijdt, omdat je niet echt lekker "op de koppeling" kan rijden ;)

26 dec 2008 0:01

Maarten schreef:Hou Knauf een beetje uit de buurt van dat ding (gewoon een tipje hoor) :mrgreen:


ssst vooralsnog heeft hij het draadje niet ontdekt :wink:

26 dec 2008 1:46

welk ding :D benje d,r morgen :wink:

27 dec 2008 11:01

paSCal schreef:Maareh, dat met die koppeling van de GT3. Ik heb ooit eens in een GT3 gereden, en toen viel me eigenlijk op, dat de koppeling ongeveer even zwaar was als mijn Seat Leon


dat was dan een MK2 ongetwijfeld

27 dec 2008 11:42

Nogal zo'n mooie erbij........zwarte wielen + spiegels icm de buitenkleur = prachtig !

Geniet er van :wink:

29 dec 2008 20:39

helemaal gefeliciteerd, top wagen en zeker de combinatie met zwart. Alleen nu nog een andere uitlaatsysteem... 8)

29 dec 2008 20:43

juist ! en misschien heeft u wel een tipje voor een chipje ?

29 dec 2008 20:47

zeker..!! heb ik ook gedaan. De 996TT is net terug van PCR. Zitten nu de GT3 RS remmen op.!!. Merk zeker het verschil.

29 dec 2008 21:51

Newt schreef:zeker..!! heb ik ook gedaan. [.


Volgens mij was de vraag WELKE chip jij hebt (ben ik ook benieuwd naar overigens).

29 dec 2008 21:59

o ja nog een klein probleempje : kreeg net een telefoontje, hij is niet in januari klaar maar IK KAN HEM MORGEN AL OPHALEN :lol: :lol: :!: :!:

sorry soms wordt je weer even een klein jongetje :wink:

29 dec 2008 22:02

je weet toch wel dat je pas vanaf 10 uur op de 31e pas mag knallen en vlammen :idea: :roll: :wink:

29 dec 2008 22:06

Devils son schreef:
Newt schreef:zeker..!! heb ik ook gedaan. [.


Volgens mij was de vraag WELKE chip jij hebt (ben ik ook benieuwd naar overigens).


Niet zomaar een chippie, maar volledig custom op de dyno. Is mijn inziens enige juiste manier
Plaats een reactie