24 dec 2008 23:04
24 dec 2008 23:10
24 dec 2008 23:11
Graaf schreef:Bedankt Jeroen
Mijn keuze voor de Turbo met Tip had overigens ook een aantal hele praktische redenen waar ik in dit draadje niet verder over uit zal wijden.
24 dec 2008 23:24
24 dec 2008 23:24
25 dec 2008 0:11
25 dec 2008 1:38
25 dec 2008 9:45
25 dec 2008 9:46
25 dec 2008 10:19
25 dec 2008 10:24
gassen schreef:Van harte Albert, over geluid gesproken ik heb jouw trofee nog steeds. Wellicht dat je komend jaar met de turbo weer een nieuwe prijs kan halen op Dinslaken
25 dec 2008 10:44
Turbo S is ook een stukkie duurder heDevils son schreef:Nou, jullie laten er ook geen gras over groeien...
Ben er zelf nog niet uit. Heb ook een derde optie erbij: de turbo s...
Mijn vrouw heeft overigens een hele duidelijke voorkeur: turbo (s). Dat kan meespelen, zeker aangezien ik haar zegen heb t.a.v. de turbo en ze sceptisch is tegenover de GT3. En rationeel (het zal voor mij de dagelijkse auto worden) heeft ze natuurlijk een punt. Maar het wordt sowieso een handbak. Dat dan weer wel.
O well...
25 dec 2008 12:22
Stijn van Kooten schreef:Turbo S is ook een stukkie duurder he![]()
25 dec 2008 15:01
26 dec 2008 0:01
Maarten schreef:Hou Knauf een beetje uit de buurt van dat ding (gewoon een tipje hoor)
26 dec 2008 1:46
27 dec 2008 11:01
paSCal schreef:Maareh, dat met die koppeling van de GT3. Ik heb ooit eens in een GT3 gereden, en toen viel me eigenlijk op, dat de koppeling ongeveer even zwaar was als mijn Seat Leon
27 dec 2008 11:42
29 dec 2008 20:39
29 dec 2008 20:43
29 dec 2008 20:47
29 dec 2008 21:51
Newt schreef:zeker..!! heb ik ook gedaan. [.
29 dec 2008 21:59
29 dec 2008 22:02
29 dec 2008 22:06
Devils son schreef:Newt schreef:zeker..!! heb ik ook gedaan. [.
Volgens mij was de vraag WELKE chip jij hebt (ben ik ook benieuwd naar overigens).