Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
27 maart 2009 18:00
eigenlijk helemaal al af dus, lekker hoor !!
stingertje is geen overbodige luxe inderdaad..
27 maart 2009 18:00
Devils son schreef:Onderstel is van Techart. Uitlaat van Strosek.
Dat zal lekker rijden en nog beter klinken denk ik.
27 maart 2009 18:03
Harley schreef:en nog beter klinken denk ik.
Bekend feit dat een aftermarket uitlaat bij de geblazen 996-en "noodzakelijk" is. Dus het was wel een pre. Het is ook een prima geluid. Voldoende hoorbaar, doch niet irritant op de langere stukken. En mooi donker.
Maar ik zal het typisch luchtgekoelde geluid wel missen.
27 maart 2009 18:03
dikke bak ds
das toch een gt2 vleugel achterop

staat wel heel vet
27 maart 2009 18:05
drknauf schreef:
das toch een gt2 vleugel achterop
Dat is inderdaad de GT2 vleugel. De versie van de Mk. II overigens, dus het bovenste deel van carbon.
27 maart 2009 18:07
eindelijk een waardige opvolger van de 930 / 964 turbo vleugel...gaaf hoor !
27 maart 2009 18:28
Dope
Congrats comrad & Enjoy
Laatst bijgewerkt door
Q&A op 27 maart 2009 18:29, in totaal 1 keer bewerkt.
27 maart 2009 18:28
Niet goed gelezen
Laatst bijgewerkt door
Maarten op 27 maart 2009 19:03, in totaal 1 keer bewerkt.
27 maart 2009 18:43
Serieus apparaat! Gefeliciteerd!
27 maart 2009 19:13
Wat een gave auto zeg! 530 PK is niet mis...
27 maart 2009 19:17
Gaaf hoor! Wat een PK's!
27 maart 2009 19:43
Gefeliciteerd met je aanschaf. Wat ziet hij er van de achterkant beestachtig lekker uit zeg! Die GT2 vleugel staat erg fraai!

530 pk in bedwang houden lijkt me niet al te makkelijk. Veel plezier er mee!
27 maart 2009 20:05
Dus het is een turbo geworden en geen gt3 .
En toch voor die extra paarden gegaan .
27 maart 2009 21:11
Wat een mooie machine
Gefeliciteerd geniet er van
27 maart 2009 21:27
Wat een brute wagen. Gefeliciteerd
27 maart 2009 21:28
Rob Herfst schreef:Ben wel benieuwd hoe zich zoveel pk's verhouden in het bochtengedrag ! 
Om een indruk te geven, net met vochtige rijbaan bij het stoplicht wielspin in 1, 2 en 3 (waarna de snelheid al zo hoog was opgelopen dat ik niet aan het testen van 4 toe ben gekomen). Dus in de bochten is het echt een kwestie van een fluwelen voetje bij een natte rijbaan.
Op droog daarentegen moet je echt fiks je best doen om de grip te verliezen. Eigenlijk teveel moeite voor op de openbare weg...
27 maart 2009 22:42
Mooie brute 911 DS! Ben benieuwd naar de rest van de foto's
30 maart 2009 10:37
Meer dan 3x zoveel pk als in de mijne... Wauw!!!
Van harte en veel plezier!
30 maart 2009 13:41
Mooie wagen voor zover ik het kan zien

, volgens mij ben je ook al gespot
http://www.dumpert.nl/mediabase/454481/ ... de_a9.htmlOf rijd je nog niet met gele platen?
30 maart 2009 14:35
http://www.autoweek.nl/autonieuws/11332/Tweehonderd-paarden-voor-Lancia-DeltaLeuk als we dat met jouw P gaan doen!
Niet dat ik er dan bij ben, want ik heb een hekel aan paarden...
30 maart 2009 17:30
Gave auto. Is dit nu echter ook de auto waarmee je bij klanten komt? We hadden daarover al eerder een topic. Met de 964 was dat geen probleem. Hier wordt toch wellicht anders tegen aangekeken. Ben zelf iemand die vindt dat degene die het niks vindt er maar naast moet kijken.
Veel plezier met de aanwinst.
Jos993
30 maart 2009 17:54
Met zo'n 911 moet je wel naar Duitsland éénmaal per maand, anders wordt ie nooit warm!
30 maart 2009 18:39
Ik was het niet. Verkeerde kleur velgen en volgens mij betreft het een 997...
30 maart 2009 18:42
nou is het al een paar dagen mooi weer, waar blijven die foto,s nou
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.