17 jun 2009 7:08
domibal schreef:Nee hoor, zeker nier arrogant, zelf als boxster rijder moet ik deze uitspraak toch bijtreden![]()
Reeds letterlijk droom ik al 39 jaar van een 911, uiteindelijk heb ik die droom opgegeven en heb mij vorig jaar dan maar een boxster gekocht.
17 jun 2009 8:06
17 jun 2009 8:55
Jort schreef:
Ook denk ik dat met het immer beter wordende rubber, het tractievoordeel van de 911 configuratie kleiner wordt en daarmee het concurreren met goed ontwikkelde middenmotor configuraties lastiger.
17 jun 2009 8:56
Jeroen914 schreef:graaf rustig verder
17 jun 2009 8:57
Jeroen914 schreef:hebbie zo'n klein pikkie en dan zie je toch nog kans dat er iemand op trapt... knap
17 jun 2009 9:10
17 jun 2009 9:12
17 jun 2009 9:14
Richard schreef:..... zodra er Porsche op de achterkant staat heb je een Porsche
17 jun 2009 9:16
17 jun 2009 9:18
17 jun 2009 9:27
gast schreef:Een gewoon mens zou de kluts allang kwijt zijn als ie dit allemaal leest
17 jun 2009 9:29
17 jun 2009 9:36
Anton schreef:@Horn : klopt. Maar niet een van hetzelfde bouwjaar EN cabriolet.
17 jun 2009 9:38
gast schreef:@ DS; die 2 laatste posten van je zo vlak na elkaar lezende denk ik :![]()
De 1 is gek van auto's in zetpil vorm, de ander van onafgemaakte projecten. Ieder zijn ding toch![]()
Een gewoon mens zou de kluts allang kwijt zijn als ie dit allemaal leest
17 jun 2009 10:43
Anton schreef:@Domibal : jou begrijp ik niet. Je hebt toch juist een droom verwezenlijkt? Kijk hier nog maar eens naar http://www.youtube.com/watch?v=xGiFQPGwRxE en luister naar wat Tiff na 3.06 minuten zegt.
Anton schreef:@Horn : klopt. Maar niet een van hetzelfde bouwjaar EN cabriolet.
Anton schreef:In di topic wordt toch een beetje vergeten dat het bij Boxster om een CABRIOLET gaat. DIt is een belangrijk deel van het bestaansrecht en het succes van de Boxster. En het is een essentiele feature voor nieuwe kopers. De motor is maar een deel van het verhaal. Ik weet zeker dat er velen zijn die het cabrio gevoel boven de motorische prestatie stellen.
Ik wil trouwens ook liever een flat-six achterin een Boxster, maar ik denk dat de ontwikkelingen niet zijn tegen te houden. Straks ook een 911 Hybrid? Of een KJN op zonnecellen? (het dak is er groot genoeg voor) Of een Boxster met een Audi 4-cylinder TDI blok?
Zolang er een Porsche badge op zit is het een Porsche. Of toch niet... Maar dat weet ik pas als ik dat soort auto's zie en niet eerder.
17 jun 2009 10:46
Anton schreef:Straks gaan ze ook nog Porsches maken met het stuur aan de rechterkant...
17 jun 2009 11:10
domibal schreef:
En het klink misschien absurd maar de TT bestaat ook in diesel, 170PK maar wel met een koppel van maar liefst 350NM![]()
Ik zou er met mijn boxster niet willen naast staan aan de lichten, of nog véél minder naast willen rijden op de autostrade om vervolgens weg te scheuren want in geen tijd gaat die uit mijn beeld verdwijnen.
17 jun 2009 11:12
17 jun 2009 11:23
Richard schreef:en op zeker dat je als echte man uiteraard een Porsche cabrio rijdt..
17 jun 2009 11:24
Jort schreef:Welnee, alleen als je het laat gebeuren.![]()
Gemeten:
986 (204pk)
0-100 in 6,9 sec
0-160 in 16,9 sec
TT TDI
0-100 in 7,7 sec
0-160 in 19,5 sec
Bron
17 jun 2009 11:24
17 jun 2009 11:25
17 jun 2009 11:26
17 jun 2009 11:28
Ewout schreef:Richard schreef:en op zeker dat je als echte man uiteraard een Porsche cabrio rijdt..
+1![]()
![]()