19 okt 2009 14:57
19 okt 2009 20:18
19 okt 2009 20:24
En vervolgens met ene knik naar een Boxster die er ook stond: 'das geen echte Porsch he? Das veur mensen die geen echte Porsch kunne betale.'
19 okt 2009 21:21
MS964 schreef:Geen visuele inspectie door de Douane trouwens.![]()
19 okt 2009 21:51
soepkip 986 schreef:MS964 schreef:En vervolgens met ene knik naar een Boxster die er ook stond: 'das geen echte Porsch he? Das veur mensen die geen echte Porsch kunne betale.'
Nou vind ik je wielen opeens toch HEEL erg lelijk. Geintje veel plezier ermee en hou hem en jezelf heel. Oftewel leuke en veilige kilometers.
gr. Ernest
19 okt 2009 22:03
19 okt 2009 22:57
21 okt 2009 10:30
21 okt 2009 11:53
21 okt 2009 12:03
21 okt 2009 14:02
21 okt 2009 14:09
21 okt 2009 14:19
21 okt 2009 14:23
21 okt 2009 14:26
21 okt 2009 14:27
21 okt 2009 14:28
21 okt 2009 14:30
Paul II schreef:Hé Mischa, gefeliciteerd met je brute 996 en welkom terug![]()
Zitten de schamele 420 paarden achterin, dan zal het me benieuwen hoeveel sneller dat is als een Carrera met slechts 385 maar zonder die zware voortrein
21 okt 2009 14:30
21 okt 2009 14:33
MarkS schreef:Zo te horen gaat de 997 inderdaad iets eerder op het gas. Maar de 996 loopt eigenlijk niet in. PDK schakelt ook duidelijk sneller dan de tip. 996 heeft dan wel 35PK (en turbo) meer maar moet ook ruim 100KG extra meesleuren.
21 okt 2009 14:35
Paul II schreef:De pk's is niet het issue 420 tov 385 maar - itt tot wat hier vaak geschreven is - het koppel van maar liefst 560 Nm tov 420 en dan al bij 2700 /min ipv pas bij 4400, dat geeft een cijfer van 0-100 in 4,2 s. ipv 4,7![]()
21 okt 2009 14:36
21 okt 2009 14:39
21 okt 2009 14:42
21 okt 2009 14:49