18 apr 2014 8:53
Water-serie ontworpen door consultants uit Japan, Lucht door Duitse ingenieurs.
18 apr 2014 9:19
Nine-eleven schreef:[img]
18 apr 2014 9:27
18 apr 2014 9:32
18 apr 2014 10:34
Aircooler schreef:Die molen. Is dat een Paltrokmolen van rond 1650?
Cazzo Super Veloce schreef: Wat betreft die GT3, qua vermogen ga je het toch echt wel afleggen lijkt me...
PeterB schreef:Een super mooie 993, nine-eleven!
18 apr 2014 10:46
18 apr 2014 11:20
Ronaldo schreef:Nee, lijkt meer een grondzeiler uit de 18e eeuw.. Maar heb je ook gezien dat er een auto op de foto staat?
18 apr 2014 12:53
Ronaldo schreef:Nee, lijkt meer een grondzeiler uit de 18e eeuw..
18 apr 2014 13:05
18 apr 2014 13:13
Nine-eleven schreef:Aircooler schreef:Die molen. Is dat een Paltrokmolen van rond 1650?
Ik zou het echt niet weten . . . Ik zit niet zo in de molens, behalve dat ze wel een leuk detail als achtergrond vormen.
De molen staat overigens in Zevenhuizen (Z-H).Cazzo Super Veloce schreef: Wat betreft die GT3, qua vermogen ga je het toch echt wel afleggen lijkt me...
Absoluut, er zit zomaar nog steeds zo'n 60 pk verschil tussen beide auto's, maar is wel een dikke 100 kg zwaarder dan de 993.
Gedurende de circuittraining bleek dat bijvoorbeeld een goede bochtentechniek veel voordeel kan bieden t.o.v. een "snellere" auto.
Vermakelijk om te ervaren dat je dan ineens heel rap op de staart van een GT3 kan zitten . . . of na de bocht bij hem wegloopt.PeterB schreef:Een super mooie 993, nine-eleven!
Iedereen bedankt voor de complimenten, ik heb er dan ook al jaren- plezier van.
18 apr 2014 13:42
18 apr 2014 15:43
Aircooler schreef:Zevenhuizen, ligt dat niet in de gemeente Moerhuizen? Bij Moerkapelle?
18 apr 2014 15:57
MarkS schreef:Waar heb je die (ruim) 100 kilo aan gewicht weten te besparen?
Ze ontlopen elkaar standaard niet veel maar 993 is iets zwaarder dan een 996 gt3 mk1
18 apr 2014 16:43
18 apr 2014 17:25
Nine-eleven schreef:MarkS schreef:Waar heb je die (ruim) 100 kilo aan gewicht weten te besparen?
Ze ontlopen elkaar standaard niet veel maar 993 is iets zwaarder dan een 996 gt3 mk1
Als ik lieg, dan lieg ik in commissie . . . mijn kenteken zegt mij 1350 kg massa ledig gewicht.
Aangezien sommige kennis niet paraat voorhanden is, leerde het WWW mij dat een 996 GT3 mkI ruim 100 kg zwaarder zou zijn.
Correct me if I'm wrong . . .
Daarnaast zal mijn 993 tegenwoordig wel wat lichter uitvallen, de zware "sportsitze" zijn vervangen door GT3 kuipstoelen, de achterbankjes zijn eruit, de velgen komen nu van RUF (lichter, goed voor het onafgeveerde gewicht), de zware katalysator is vervangen door lichte sportkatalysatoren, de achterklep is volledig van kunststof . . . maar goed, dat terzijde er zit ook weer een rolkooi in.
18 apr 2014 17:55
Nine-eleven schreef:Vraag mij niet hoe het kan maar de OZB is nu VERTIENVOUDIGD, helaas heeft mijn salaris niet dezelfde tendens gevolgd.
18 apr 2014 17:56
18 apr 2014 17:57
18 apr 2014 22:04
Nine-eleven schreef:In het kader van het samenvoegen der Gemeenten zijn o.a. Moordrecht en Nieuwerkerk a/d Ijssel eveneens toegetreden en zo heten wij tegenwoordig: Gemeente Zuidplas.
Vraag mij niet hoe het kan maar de OZB is nu VERTIENVOUDIGD,
18 apr 2014 23:33
19 apr 2014 0:59