07 apr 2015 21:29
07 apr 2015 21:34
turbocruiser schreef:Jongens, jongens, valt toch allemaal best wel mee met die waarde-stijgingen van de 964?
http://www.world-of-911.de/klassiker.php
07 apr 2015 21:36
07 apr 2015 21:37
07 apr 2015 21:38
07 apr 2015 21:40
07 apr 2015 23:42
08 apr 2015 0:16
Pfan schreef:. Voor de toekomst verwacht ik veel waarde potentie bij de 914. Voor de 914-6 vragen zij nu al rond de 60k terwijl daar in het verleden niemand interesse in had.
08 apr 2015 6:16
08 apr 2015 6:22
turbocruiser schreef:Jongens, jongens, valt toch allemaal best wel mee met die waarde-stijgingen van de 964?
http://www.world-of-911.de/klassiker.php
08 apr 2015 10:04
Johann schreef:Dus volgens jou zou je je auto kunnen vervangen voor max 23k?
10 apr 2015 11:41
turbocruiser schreef:Jongens, jongens, valt toch allemaal best wel mee met die waarde-stijgingen van de 964?
http://www.world-of-911.de/klassiker.php
10 apr 2015 13:26
10 apr 2015 16:39
10 apr 2015 17:34
10 apr 2015 18:35
10 apr 2015 19:39
11 apr 2015 0:35
Franz schreef:Ten opzichte van 3 jaar geleden?
18 apr 2015 9:08
18 apr 2015 9:12
18 apr 2015 10:23
18 apr 2015 11:07
18 apr 2015 11:10
PeterB schreef:Ik zou zeggen koop een 996 voor 20000, een veel beter rijdende auto dan een 964 . Geen afschrijving meer en nog steeds een 911
18 apr 2015 11:27
PeterB schreef:Ik zou zeggen koop een 996 voor 20000, een veel beter rijdende auto dan een 964 . Geen afschrijving meer en nog steeds een 911
18 apr 2015 11:30
Franz schreef:Gisteravond een beetje op mobile.de gekeken maar de eerste de beste 964 C2 zwart/zwart handgeschakeld kostte al 65k. Dat zijn toch wel hele ambitieuze vraagprijzen. Maar als half China en Rusland op dit moment ook de markt afstruinen naar dit soort exemplaren dan kan het zomaar eens hard gaan.