Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
27 maart 2006 13:45
Prins: uitlijnen 77,-, uitwegen 37,50 !!
Als er veel afgesteld moet worden gaat dit op uurtarief van ?
Lijkt me niet duur en in de Randstad. Ga er maar eens heen.
27 maart 2006 14:05
ECT schreef:Hoe waren jouw ervaringen na uitlijnen en uitwegen bij Prins / Henze ? Merk je een duidelijk verschil tussen voor en na uitlijnen cq. uitwegen?
Op pagina 2 van
DIT draadje
Beetje vreemde snuiter die beslist niet willde dat ik in de buurt bleef, maar het resultaat gaat het om:
Geen rare prijzen.
Hiervoor genoemde prijs van het uitwegen zal waarschijnlijk alleen het wegen zelf zijn en niet de eventueel benodigde correcties in de afstelling.
27 maart 2006 19:36
Ik heb nadat ik gisteren heen en terug over de dijk 7 kleuren heb gesch*ten gelijk ff gezocht naar een 996 4s.

Niet normaal met die wind en snelheden van 200+ en uiteraard het elkaar opjagen van mij en Renato in zijn 993.Had het nog niet zo erg meegemaakt dat de 993 zo "all over the place" was.Overigens vallen de prijzen van een laatste type 996 4s in Duitsland mij erg mee
27 maart 2006 19:52
Eigenlijk zijn wij allen dus vrij eensgezind in de opvatting dat de 993 (indien opgejaagd door onze rechtervoet) af en toe zijn 'tekortkomingen' in weggedrag heeft ?
Ik vind overigens dat de 993 op lagere snelheid (tot 180 km/uur) en dan met name natuurlijk in de bochten een FENOMENALE handling heeft.... Zijn jullie dat met mij eens ?
27 maart 2006 20:16
@ Erwin , het lag vast aan de harde wind gisteren...had er nl ook best last van...beetje zo'n zweverig gevoel alsof ik op veels te hard opgepompte banden reed...
27 maart 2006 20:21
En ik maar denken dat het bij mij alleen kwam door m'n afgebroken stabilisatorsteuntje van achteren
27 maart 2006 21:24
Totaal geen last van gehad in mijn 944 ! En die heeft GEEN schokdempers meer
28 maart 2006 9:52
Epicurus schreef:Eigenlijk zijn wij allen dus vrij eensgezind in de opvatting dat de 993 (indien opgejaagd door onze rechtervoet) af en toe zijn 'tekortkomingen' in weggedrag heeft ?
Hoe zit dit eigenlijk bij een 964 ?
28 maart 2006 17:06
2000 gtv schreef:Ik heb nadat ik gisteren heen en terug over de dijk 7 kleuren heb gesch*ten gelijk ff gezocht naar een 996 4s.
Watje.... !!!
(waarmee ik suggereer dat de 993-'s toch meer voor de brave and die-hards zijn

)
28 maart 2006 17:26
Porschegek schreef:Epicurus schreef:Eigenlijk zijn wij allen dus vrij eensgezind in de opvatting dat de 993 (indien opgejaagd door onze rechtervoet) af en toe zijn 'tekortkomingen' in weggedrag heeft ?
Hoe zit dit eigenlijk bij een 964 ?

Met de 964, kan ik het me niet echt meer voor de geest halen, maar voor de
996
Laatst bijgewerkt door
ppp 356 op 28 maart 2006 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.
28 maart 2006 18:40
ECT schreef:2000 gtv schreef:Ik heb nadat ik gisteren heen en terug over de dijk 7 kleuren heb gesch*ten gelijk ff gezocht naar een 996 4s.
Watje.... !!!

(waarmee ik suggereer dat de 993-'s toch meer voor de brave and die-hards zijn

)
Weet ik niet.....ik hield wel mijn rechtervoet naar beneden

Watjes doen dat juist weer niet

Best eng kan ik vertellen als hij met 200+(was te geconcentreerd om precies te kijken)opeens een meter na recht of links stapt
28 maart 2006 20:29
Porschegek schreef:Epicurus schreef:Eigenlijk zijn wij allen dus vrij eensgezind in de opvatting dat de 993 (indien opgejaagd door onze rechtervoet) af en toe zijn 'tekortkomingen' in weggedrag heeft ?
Hoe zit dit eigenlijk bij een 964 ?

Is voor mij ook weer een tijdje (8 jaar...) geleden, had toen een C4 waar ik mij niet veel meer van hoge snelheid kan herinneren....
29 maart 2006 14:42
Gisteren de gelegenheid gehad om nog eens tot zowat 270 op teller te gaan, en je kan gerust met één hand rijden, rustig zonder trillingen of andere verdachte zaken "cruisen", een geruststellend gevoel. Zelfs bij een (lichte) bocht op de snelweg.
Al is mijn 4S nu wel niet standaard te noemen, de spoiler en andere voorbumper zullen wel een rol spelen
29 maart 2006 17:24
Carrera4s schreef:Gisteren de gelegenheid gehad om nog eens tot zowat 270 op teller te gaan, en je kan gerust met één hand rijden, rustig zonder trillingen of andere verdachte zaken "cruisen", een geruststellend gevoel. Zelfs bij een (lichte) bocht op de snelweg.
Al is mijn 4S nu wel niet standaard te noemen, de spoiler en andere voorbumper zullen wel een rol spelen

Ben daar wel een beetje jaloers op hoor........
29 maart 2006 17:38
Carrera4s schreef:Gisteren de gelegenheid gehad om nog eens tot zowat 270 op teller te gaan,:
Waar was dat meneer D. ?
29 maart 2006 20:21
In Duitsland was dat toch vertelde je me ? Is altijd naast de deur en daar is het geen probleem
14 mei 2006 18:44
Ik kom net terug van een weekendje autobaan. De stabiliteit bij hoge snelheid viel mij ook op. Ik heb het gevoel dat het door de schokdempers komt.
Weet iemand wat het kost om nieuwe schokdempers te laten monteren?
Bedankt voor de info.
14 mei 2006 18:49
Bas993 schreef:Weet iemand wat het kost om nieuwe schokdempers te laten monteren?
Afhankelijk van wat je wilt en hoe vast de 'oude zooi' zit .....
Je zou EriC4C even kunnen PB'en
.... die heeft dat volgens mij onlangs bij z'n 911 laten doen
en zoveel verschil kan er niet zitten tussen een 964 en een 993
14 mei 2006 19:49
Heren,
vind persoonlijk de stabiliteit van de 964 wel ok, ook bij + 240 km/h. Maar ik was verbaast dat nieuwe achterbanden (diepe groeven met hogere lamellen) dit juist verslechteren...."komt t.z.t. wel weer goed als het profiel slijt" was destijds -ergens 2005- de opmerking op het forum. Met name bij "gas los", dus geen voorstuwing meer, was het minder dan bij de oude banden met minder profiel.
mvgr.
Roi
14 mei 2006 21:36
Van de week nog 270 aangetipt( in duitsland

) en hij ligt als een blok. Echt, dat ding geeft je veel vertrouwen.
grt
w
14 mei 2006 21:38
Daarstraks nog op de terugweg (en er ietsje boven)
15 mei 2006 7:53
Bas993 schreef:Ik kom net terug van een weekendje autobaan. De stabiliteit bij hoge snelheid viel mij ook op. Ik heb het gevoel dat het door de schokdempers komt.
Weet iemand wat het kost om nieuwe schokdempers te laten monteren?
Bedankt voor de info.
Bas, wat deed de 993 precies ?
15 mei 2006 8:53
Is een beetje moeilijk uit te leggen, maar bij oneffenheden in de weg (en die zijn er nogal veel op de autobaan) blijft de auto niet helemaal in balans. I.p.v. dat ie alleen veert wil de achterkant naar links en rechts.
15 mei 2006 9:08
Ja, nu je het zegt. Ik ga geloof ik die 6 pagina's maar eens even doornemen......
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.