Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
09 mei 2007 19:25
horn schreef:Tja, zolang de bijbehorende auto hier op de oprit staat...

..... wordt er niet mee gereden.
09 mei 2007 19:25
Nou ja, wat ik al zei: je weet pas hoe je reageert als je in zo'n situatie terecht komt.
Want geloof me (en ik weet het uit ervaring), als je in zo'n situatie komt, zit er niet op je rechter schouder een duiveltje en op je linker schouder een engeltje die met je in discussie gaan en afwegen wat je het beste kunt doen. Je handelt impulsief.
Je kunt alleen maar hopen dat je niet in zo'n situatie komt.
En ja, die etterbakjes zijn nog 2 avonden langs gekomen .....
09 mei 2007 19:27
Lydia schreef:En ja, die etterbakjes zijn nog 2 avonden langs gekomen .....
Getver ....
... of is de 'aanvoerder' met z'n staart tussen z'n benen vertrokken
09 mei 2007 19:45
Nee, niet echt. Ik blijf ze maar negeren, dan zal de lol er wel een keer af gaan.
Tóch?
Hoop ik?
21 mei 2007 12:46
Gisterochtend wou ik wegrijden met mijn BMW die in zeer rustige straat geparkeerd staat. Was over linkerzijde met iets scherps gekrast,

. Kras van een kleine meter.
Inkerving lijkt mee te vallen dus hopelijk met alleen wat bijspuiten te verhelpen, maar wat mot je hier nou mee, zo kansloos.....
21 mei 2007 19:37

stenigen op het marktplein maar weer invoeren?
21 mei 2007 21:24
je zou diegene in z,n blote reet ergens in het buitenland neer moeten gooien zonder geld en gsm in the middle of verrek no where na een flinke afranseling, en dan hou ik het nu nog netjes
21 mei 2007 21:51
Ik stel voor een inkerving (schrijf je dat zo???) met mijn sleutel in zijn voorhoofd

Dan es kijken of dat bevalt!
21 mei 2007 23:29
dan heb ik er ook nog 1 voor je om te kijken of het bevalt mijn porsche is ook helemaal onder gekrast

3 hele diepe op de motorkap en nog een paar rondom triestelingen
21 mei 2007 23:41
drknauf schreef:je zou diegene in z'n blote reet ergens in het buitenland neer moeten gooien zonder geld en gsm in the middle of verrek no where
Hmmm, klinkt als mijn vrijgezellenfeest....
22 mei 2007 9:21
gaat weer lekker de laatste tijd als ik dat zo lees
dieptriest dat spul dat niet van andermans bezit af kan blijven
24 mei 2007 9:13
.....the never ending story

(maar ja jaloerse en domme mensen zullen wel altijd andermans spullenblijven mollen.....)
09 jul 2007 21:55
Ik zou zeggen, de dader staat vol in beeld dus gelijk handjes afhakken.
09 jul 2007 22:24
Ik zou denk ik die bril van z'n kop af trekken glaasje breken en met dat glas ook even een krasje zetten alleen niet op de auto
09 jul 2007 22:29
hij mag een stukje meerijden.
met zijn handje tussen het raampje en de rest buiten.
09 jul 2007 23:15
joch heeft het al vervelend genoeg met zo'n rotkop
09 jul 2007 23:44
Mijn hemel! Wat een kl***zak. En er dan ook nog bij staan lachen.
Ik weet wel wat ik zou doen. Maar als ik dat zeg, mag ik niet meer op het Forum komen ...
En dan ook nog gewoon een filmpje er van maken en op het internet plaatsen
10 jul 2007 0:26
Ik heb het wel gewoon gezegd, maar in de kleine lettertjes, en die leest toch niemand
10 jul 2007 8:56
bert964c4 schreef:Ik heb het wel gewoon gezegd, maar in de kleine lettertjes, en die leest toch niemand

Ik heb het dus wel gelezen en vind het wel meevallen (behalve als het een prof. studio geval is!!)
Wat mij betreft mogen deze jochies dee zelfde behandeling als de Porsche ondergaan.....