29 dec 2008 22:09
IK KAN HEM MORGEN AL OPHALEN
29 dec 2008 22:16
29 dec 2008 22:19
29 dec 2008 23:20
29 dec 2008 23:20
Newt schreef:Niet zomaar een chippie, maar volledig custom op de dyno. Is mijn inziens enige juiste manier
30 dec 2008 7:25
Gert schreef:Wil wel eens een stukkie met je meerijden Albert, is kijken wat al dat vermogen doet.
30 dec 2008 10:23
Devils son schreef:Newt schreef:Niet zomaar een chippie, maar volledig custom op de dyno. Is mijn inziens enige juiste manier
Het is wel de beste manier, dat ben ik met je eens. Zeker als je andere zaken aanpast (andere turbo's, uitlaat, enz. enz.).
En waar heb je dat gedaan?
30 dec 2008 10:52
Newt schreef:
er komt nog een revisie van de turbo's aan.
30 dec 2008 11:06
Devils son schreef:Newt schreef:
er komt nog een revisie van de turbo's aan.
Heb je nog de standaard K16 erop? Upgrade naar K16/24 of K24 is natuurlijk ook verleidelijk als je toch al geld in de turbo's moet steken...
30 dec 2008 11:10
Newt schreef:
is qua mogelijkheid tot opvoeren van koppel en vermogen zeker verleidelijk. De tiptronic kan veilig tot 700pk aan. Echter is de aanwezigheid van lag bij deze turbo's weer groter.
30 dec 2008 11:35
Devils son schreef:Newt schreef:
is qua mogelijkheid tot opvoeren van koppel en vermogen zeker verleidelijk. De tiptronic kan veilig tot 700pk aan. Echter is de aanwezigheid van lag bij deze turbo's weer groter.
K24 is wat ook bij de X50/GT2 zit en daar hoor je toch geen klachten over lag...
Niet dat 520 pk te weinig is natuurlijk.
30 dec 2008 12:03
Newt schreef:De k16 moet voldoende kunnen zijn tot de 600pk.
30 dec 2008 12:45
30 dec 2008 13:38
Newt schreef:Moet wel kijken of het de moeite waard is, zit wel te denken aan de k24. Alleen moet dan ook de intercooler aangepast worden
30 dec 2008 20:19
30 dec 2008 20:47
30 dec 2008 22:52
jeroenoop schreef:
Newt en Devils son is 420 paarden niet genoeg![]()
De overstap wordt dan wel erg groot .
(...)om van 300 naar 500 plus te gaan .
30 dec 2008 22:54
drknauf schreef:yo devils and newton enkelt met die turbo veranderen en gt2 intercoolers red je toch geen 700 pk![]()
30 dec 2008 23:09
Graaf schreef:dat was dan een MK2 ongetwijfeldpaSCal schreef:Maareh, dat met die koppeling van de GT3. Ik heb ooit eens in een GT3 gereden, en toen viel me eigenlijk op, dat de koppeling ongeveer even zwaar was als mijn Seat Leon
31 dec 2008 9:03
31 dec 2008 17:16
Graaf schreef:ja maar ja maar als er met dezelfde motor en dezelfde turbo's 420pk geproduceerd wordt en een paar jaar later 450 dan doet de fabriek toch niets anders dan chiptuning ?
01 jan 2009 12:37
01 jan 2009 12:49
$TEEF schreef:heb beide een keer gereden en bij mij is de gt3 het meeste bijgebleven..maar als daily zou ik ook gaan twijfelen.. een " hard" opgezette turbo is dan wellicht wel het mooiste !
01 jan 2009 15:46
Devils son schreef:Niet gewoon een ander chipje. Zo werkt Porsche niet.
01 jan 2009 16:02
Newt schreef:De tiptronic kan veilig tot 700pk aan.