Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: De 911 is dood leve the Boxster/Cayman....

29 dec 2012 1:37

Gefeliciteerd!
Mooie auto. :thumleft:

29 dec 2012 1:41

Helemaal goed! :res:

29 dec 2012 11:09

De wat hoekiger vormen/ lijnen van de Cayman kunnen mij juist wel bekoren.

De huidige 911 kan wat bij betreft echter beter omgedoopt worden tot Panamera Coupe oid.

29 dec 2012 16:59

Congrats met de aankoop! geen S als ik het goed lees?
prachtige kar, helaas nog wel ff wachten... :cry:

29 dec 2012 22:03

Mooi hoor... van harte.. nu veel sterkte met het opbrengen van geduld tot maart.. zal niet meevallen stel ik me zo voor :res:

29 dec 2012 23:00

Gaaf, ik denk dat de Cayman goed gaat verkopen. UK en Duitsland was het al een bestseller bij het vorige model!

29 dec 2012 23:59

Weer snel veranderen Jurgen? :P

Verwacht dat Cayman nauwelijks populairder wordt.

Maar Frank64 heeft helemaal gelijk: doe wat JIJ wilt, met de keus van de buurman wordt je niet blij :idea: 8)

30 dec 2012 10:32

Super keuze! Ben benieuwd naar de eerste echte "live" ontmoeting met een nieuwe Cayman, de nieuwe Boxster vind ik al echt top (de nieuwe Cayman lijkt op foto nog beter, maar in realiteit kan dat anders zijn).

Heel eerlijk vind ik de nieuwe Cayman mooier dan de 991.

30 dec 2012 10:34

Paul II schreef:Weer snel veranderen Jurgen? :P

Verwacht dat Cayman nauwelijks populairder wordt.

Maar Frank64 heeft helemaal gelijk: doe wat JIJ wilt, met de keus van de buurman wordt je niet blij :idea: 8)

Nee Paul, ik hou het bij de 911 :drive:

30 dec 2012 10:44

Ik hoop dat de 'live' ontmoeting Niet tegen valt 8)
Idd niet voor de S gekozen mede nadat ik de boxster gereden heb. Ben niet iemand die tot het uiterste gaat, zowel qua rijden en als ook qua budget. Wellicht Hollandse aard.

En het leuke van het leven is dat iedereen een andere keuze maakt. Zou anders erg saai zijn :res:

30 dec 2012 11:57

Gefeliciteerd!! Mooie opties!

Ik wacht de Staatsloterij nog even af. Daarna wellicht ook mijn bestelling doen bij PCR.... :pale:

31 dec 2012 14:26

Volgens mij last ik net op autoweek (of elders) dat er een 4cyl, 2,5 turbo versie van de Cayman aan zit te komen met ongeveer 350pk.

Als dat zo is, dan zal die daadwerkelijk sneller zijn dan een basis 991.... als ze hem leveren met wat minder pks is dat bij de eerste de beste tuner natuurlijk alsnog tot 350 op te krikken, maar goed.
Ik had liever gezien dat ze er een kleinere 6cyl van gemaakt hadden maarja...downsizing he? 4cyl zal dan waarschijnlijk net zo gaan klinken als een subaru wrx sti? :popcorn:

31 dec 2012 14:44

Misschien wordt het wel de 5 cylinder turbo van Audi :mrgreen:

12 jan 2013 16:11

Vandaag met de post een uitnodiging ontvangen, als Cayman rijder, voor een ('exclusieve') voorintroductie kennismaking (zonder datum) met de nieuwe Cayman, met daarbij een prachtige in leer gebonden notitieboek met daarin de ontstaansgeschiedenis. Dat doen ze toch erg goed bij Porsche! Ga me uiteraard inschrijven! :ba:

12 jan 2013 17:44

Hi Porcay

Top !
Heb hem zelf nog niet ontvangen maar kan niet wachten.

14 jan 2013 23:04

Porsche Cayman Vienna autoshow 2013

56630
56631

Wenen Autoshow http://www.youtube.com/watch?v=Gu9vI4fLpfg

Maar ook:
Detroit Autoshow http://www.youtube.com/watch?v=U6pQw-G7qU8
LA autoshow http://www.youtube.com/watch?v=EeG4FnwxP5M
Detail review with Porsche Cayman project manager Jan Roth http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=nPofoneb3xU

16 jan 2013 20:37

verkeerde kleur, verkeerde velgen. Verder top! :wink:

16 jan 2013 22:15

Zijn de 19' velgen optie. Vind de 19 van de boxster ook mooier

17 jan 2013 0:20

Ik zie er zo hard een ferrari in, hopelijk ligt het aan de foto.

17 jan 2013 15:37

dobbelsteen schreef:Ik zie er zo hard een ferrari in, hopelijk ligt het aan de foto.

Jij vindt het zeker ook erg als je vrouw/vriendin op Heide Klum lijkt...... :D :mrgreen:

17 jan 2013 16:36

Waar hij ook op lijkt en wat het ook is, ik denk dat de rijeigenschappen ons (mij iig) zullen verbazen. Maar geheel objectief ben ik ook niet om eerlijk te zijn.
De Boxster wordt internationaal al zo opgehemeld en dat een nog stijvere auto met iets meer pk's op hetzelfde onderstel zal zeker niet tegenvallen.
Is wellicht het (boxster) image dat hem zo in het 'verdomhoekje' zet of de schaduw van de 911. Interview met Jan Roth vond ik veelbelovend.

Wielbasis is nu zelfs langer dan die van de 911 en door middenmotor en lager zwaartepunt verwacht ik er veel van als rijdersauto.
Daarnaast is ook 'vrij praktisch' om met vrouwlief lekker een weekend 'golfen en touren' te combineren.

In maart zullen we het weten.

17 jan 2013 17:26

Peter schreef:
dobbelsteen schreef:Ik zie er zo hard een ferrari in, hopelijk ligt het aan de foto.

Jij vindt het zeker ook erg als je vrouw/vriendin op Heide Klum lijkt...... :D :mrgreen:

Ik zou het erg vinden moest bv adriana lima opeens erg op heidi klum lijken, 2 schoonheden moeten hun eigen schoonheid behouden :D.

17 jan 2013 17:44

Ik vind de auto wel mooi geworden. Als er een krachtige motor in komt zal het een fijne rijdersauto zijn. :drive:

17 jan 2013 17:47

275 of 325 ok voldoende?
Is echter niet alleen pk's wat het rijplezier bepaald ;-)

17 jan 2013 17:50

Nee, een fijne zit is ook belangrijk en die heb ik niet in een Cayman (althans niet in de oude). :wink:
Plaats een reactie