14 okt 2013 23:29
boxi schreef:Cazzo Super Veloce schreef:boxi schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Jawel, want ik kon natuurlijk ook een 996 GT3 MK1 kopen, maar om nu de lelijkste 911 ooit te gaan rijden, nee...
Troost je, vanuit een 4S zie je hooguit alleen voor korte tijd de achterkant van een GT3 voor die aan de horizon verdwijnt (tenzij er een hele slechte driver in zit)
15 okt 2013 5:50
15 okt 2013 12:06
15 okt 2013 13:04
"niet zelden omdat je je een 964 niet kunt permiteren". Rare opmerking Jan-1. Er zijn ook 996 bezitters die de auto al jaren naar tevredenheid hebben en op het moment van aanschaf bewust voor de duurdere 996 kozen ipv 964.
15 okt 2013 22:11
15 okt 2013 22:22
15 okt 2013 22:28
15 okt 2013 22:33
15 okt 2013 23:30
jacobt schreef: terwijl het geluid ( nep of niet) echt gaaf was.
15 okt 2013 23:36
15 okt 2013 23:45
16 okt 2013 0:05
16 okt 2013 0:49
16 okt 2013 6:10
mick1512 schreef:En daarbij is de 3.2 de laatste 911 die ook intern 911 genoemd werd. .
16 okt 2013 8:41
16 okt 2013 9:13
16 okt 2013 9:13
steef schreef:Shit, nou zakt de 3.2 ook in waarde (op het forum dan....)
16 okt 2013 9:18
mick1512 schreef:Wat een BS. Mijn 3.2 klonk echt totaal anders dan mijn 996. En daarbij is de 3.2 de laatste 911 die ook intern 911 genoemd werd. Dus ook de 964 en de 993 zijn geen echte elfjes. Tenminste volgens jouw redenering. Niet die van mij. En het geluid van een uitlaat ontwikkelen is iets wat al sinds jaar en dag gedaan wordt. Anders zou jou 993 nog altijd als een kever op anabolen klinken. Geluid is een belangrijk deel van de beleving van een sportauto en daarom wordt er zoveel aandacht aan besteedt. J*zus man, zet die verdomde oogkleppen eens af en begin je te gedragen als een porscheliefhebber...
16 okt 2013 10:47
horn schreef:roze bril opzetten. probleem opgelost.
16 okt 2013 10:52
horn schreef:mick1512 schreef:En daarbij is de 3.2 de laatste 911 die ook intern 911 genoemd werd. .
Ik kan de lijst zo snel niet vinden, maar ik weet bijna zeker dat ook de 3.2 een Auftragsnummer had dat NIET 911 was... net als de 964 en de 993.
edit: gevonden!
930/20 1984 3.2-liter 911 Carrera engine for rest of world
930/21 1984 3.2-liter 911 Carrera engine for USA and Japan
16 okt 2013 10:55
Cazzo Super Veloce schreef:mick1512 schreef:Wat een BS. Mijn 3.2 klonk echt totaal anders dan mijn 996. En daarbij is de 3.2 de laatste 911 die ook intern 911 genoemd werd. Dus ook de 964 en de 993 zijn geen echte elfjes. Tenminste volgens jouw redenering. Niet die van mij. En het geluid van een uitlaat ontwikkelen is iets wat al sinds jaar en dag gedaan wordt. Anders zou jou 993 nog altijd als een kever op anabolen klinken. Geluid is een belangrijk deel van de beleving van een sportauto en daarom wordt er zoveel aandacht aan besteedt. J*zus man, zet die verdomde oogkleppen eens af en begin je te gedragen als een porscheliefhebber...
Maak je geen zorgen; ik ben een liefhebber, van echte Porsches.
Trouwens, maak je niet zo druk man.
Ik heb bijvoorbeeld ook een Ducati. Daarmee wordt je in het motorwereldje constant afgezeken met teksten als: "Ducati Stukgaati".
Zal me aan mnroesten. Is voor mij alleen maar reden om nog fanatieker Ducati-fan te worden.
16 okt 2013 10:57
wolf schreef:horn schreef:mick1512 schreef:En daarbij is de 3.2 de laatste 911 die ook intern 911 genoemd werd. .
Ik kan de lijst zo snel niet vinden, maar ik weet bijna zeker dat ook de 3.2 een Auftragsnummer had dat NIET 911 was... net als de 964 en de 993.
edit: gevonden!
930/20 1984 3.2-liter 911 Carrera engine for rest of world
930/21 1984 3.2-liter 911 Carrera engine for USA and Japan
motornummers.
ook
930/26 suisse
16 okt 2013 12:27
16 okt 2013 12:44
Retep schreef:In de waterkoelers (996, 997 etc.) zie ik vaak een vrouw rijden. In de luchtkoelers (3.2, 964 etc.) niet. Dat betekent toch iets?![]()
16 okt 2013 13:02